Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Nové pravidlá marketingu a PR
1x
Nové pravidlá marketingu a PR Book: Nové pravidlá marketingu a PR
4 stars - 1
Cena: 4,50 €
Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť. Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje: - množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR, - nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube, - návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku, - formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené, - množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.
  1. Odborná literatúra

Nové pravidlá marketingu a PR

David Meerman Scott

Nové pravidlá marketingu a PR

David Meerman Scott

Na túto knihu čaká momentálne 1 čitateľ

peter.rosko

Aktuálne túto knihu ponúkaju 4 čitatelia

fecmaria, karina, mcn, olivercacko

Pridať do košíka
Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem tiež predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Eastone Books
  • ISBN: 9788081091490
  • Väzba: pevná s prebalom

Popis knihy

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť. Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje: - množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR, - nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube, - návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku, - formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené, - množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.

Našli ste chybu?