Hľadanie: Nové pravidlá marketingu a PR
zobraziť:
Nové pravidlá marketingu a PR
Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť. Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje: množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR, nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube, návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku, formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené, množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet. Slovenský preklad Darina Gyurkovicsová
Vypredané
18,04 €
18,99 €
Nové pravidlá cestnej premávky platné od 1. januára 2024 (mäkká väzba)
Vzhľadom k tomu, že teoretická skúška ako súčasť skúšky z odbornej spôsobilosti na vedenie motorových vozidiel sa už vykonáva celkom novým spôsobom – elektronickým skúšobným testom bolo nevyhnutné prispôsobiť novým podmienkam i knihu NOVÉ PRAVIDLÁ CESTNEJ PREMÁVKY. Kniha bola znovelizovaná, aktualizovaná a upravená. Základ knihy tvoria: zákon č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke po poslednej novelizácii, vyhláška č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke po poslednej novelizácii a vyhláška č. 30/2020 Z. z. o dopravnom značení po novelizácii aj s vyobrazením nového dopravného značenia. Samotná kniha je skomentovaná a doplnená kresbami konkrétnych situácii vyplývajúcich z jednotlivých ustanovení zákona o cestnej premávke, aby sa problematika jednoduchšie pochopila a komentár tak detailne vysvetlil celú problematiku cestnej premávky. Zároveň sa v samostatnej kapitole priamo na simulovaných dopravných situáciách podrobne rozoberajú postupy ako riešiť často veľmi zložité situácie priamo na križovatkách, ktoré nie sú rozlíšené dopravnými značkami, sú rozlíšené dopravnými značkami, prípadne na križovatkách, ktoré sú riadené svetelným zariadením.
Okrem toho sa v knihe podrobne rozoberá aj problematika pravidiel prednosti v jazde a rýchlostné obmedzenia, teória správneho vedenia motorových vozidiel, problematika podmienok prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách, povinnosti účastníka dopravnej nehody a škodovej udalosti, zásady bezpečnej jazdy, konštrukcie a praktickej údržby motorových vozidiel, riešenia dopravných situácii a otázky zdravotnej výchovy. V závere publikácie sú uverejnené originálne otázky a správne odpovede, s ktorými sa záujemca o vodičský preukaz stretne pri záverečných skúškach v autoškole, prípadne na všetkých dopravných inšpektorátoch na Slovensku.
Kniha obsahuje i nové skúšobné testy zo spomínaných zákonov a vyhlášok, dopravných značiek a dopravných situácii. Kapitola otázok a odpovedí z právnych predpisov je členená tak, že okrem otázok a odpovedí je v poslednom stĺpci uvedená aj skupina vodičského oprávnenia, pre ktorú je otázka určená. Ak je v stĺpci prázdna biela kolónka, to znamená, že otázka je určená pre všetky skupiny vodičských oprávnení.
Aby bolo úplne jasné, kniha obsahuje všetky otázky a správne odpovede, z ktorých počítač vyberie práve tých 40 otázok, ktoré sú pre vás určené pri záverečnej skúške.
V knihe je proste všetko, čo potrebujete na úspešné zvládnutie testov v autoškole a pre pokročilejších vodičov všetko, čo by mali vedieť, aby každý deň bezpečne a bez dopravnej nehody absolvovali jazdu svojim motorovým prostriedkom.
Text knihy, zákon a vyhlášky sú v úplnom znení s najaktuálnejším textom a komentárom a spolu s testami pre autoškoly zachytávajú právny stav, ktorý platí v tejto problematike v roku 2024.
Nové pravidlá cestnej premávky platné od 1. januára 2024 (pevná väzba)
Vzhľadom k tomu, že teoretická skúška ako súčasť skúšky z odbornej spôsobilosti na vedenie motorových vozidiel sa už vykonáva celkom novým spôsobom – elektronickým skúšobným testom bolo nevyhnutné prispôsobiť novým podmienkam i knihu NOVÉ PRAVIDLÁ CESTNEJ PREMÁVKY. Kniha bola znovelizovaná, aktualizovaná a upravená. Základ knihy tvoria: zákon č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke po poslednej novelizácii, vyhláška č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke po poslednej novelizácii a vyhláška č. 30/2020 Z. z. o dopravnom značení po novelizácii aj s vyobrazením nového dopravného značenia. Samotná kniha je skomentovaná a doplnená kresbami konkrétnych situácii vyplývajúcich z jednotlivých ustanovení zákona o cestnej premávke, aby sa problematika jednoduchšie pochopila a komentár tak detailne vysvetlil celú problematiku cestnej premávky. Zároveň sa v samostatnej kapitole priamo na simulovaných dopravných situáciách podrobne rozoberajú postupy ako riešiť často veľmi zložité situácie priamo na križovatkách, ktoré nie sú rozlíšené dopravnými značkami, sú rozlíšené dopravnými značkami, prípadne na križovatkách, ktoré sú riadené svetelným zariadením.
Okrem toho sa v knihe podrobne rozoberá aj problematika pravidiel prednosti v jazde a rýchlostné obmedzenia, teória správneho vedenia motorových vozidiel, problematika podmienok prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách, povinnosti účastníka dopravnej nehody a škodovej udalosti, zásady bezpečnej jazdy, konštrukcie a praktickej údržby motorových vozidiel, riešenia dopravných situácii a otázky zdravotnej výchovy. V závere publikácie sú uverejnené originálne otázky a správne odpovede, s ktorými sa záujemca o vodičský preukaz stretne pri záverečných skúškach v autoškole, prípadne na všetkých dopravných inšpektorátoch na Slovensku.
Kniha obsahuje i nové skúšobné testy zo spomínaných zákonov a vyhlášok, dopravných značiek a dopravných situácii. Kapitola otázok a odpovedí z právnych predpisov je členená tak, že okrem otázok a odpovedí je v poslednom stĺpci uvedená aj skupina vodičského oprávnenia, pre ktorú je otázka určená. Ak je v stĺpci prázdna biela kolónka, to znamená, že otázka je určená pre všetky skupiny vodičských oprávnení.
Aby bolo úplne jasné, kniha obsahuje všetky otázky a správne odpovede, z ktorých počítač vyberie práve tých 40 otázok, ktoré sú pre vás určené pri záverečnej skúške.
V knihe je proste všetko, čo potrebujete na úspešné zvládnutie testov v autoškole a pre pokročilejších vodičov všetko, čo by mali vedieť, aby každý deň bezpečne a bez dopravnej nehody absolvovali jazdu svojim motorovým prostriedkom.
Text knihy, zákon a vyhlášky sú v úplnom znení s najaktuálnejším textom a komentárom a spolu s testami pre autoškoly zachytávajú právny stav, ktorý platí v tejto problematike v roku 2024.
Nové pravidlá cestnej premávky platné od 1. marca 2022 (tvrdá väzba)
NOVÉ PRAVIDLÁ CESTNEJ PREMÁVKY platné od 1. marca 2022.
Kniha je upravená a doplnená o všetky zmeny, ktoré budú platiť od 1. marca 2022. Základ knihy tvoria: zákon č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke po poslednej novelizácii, vyhláška č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke po poslednej novelizácii, nová vyhláška č. 30/2020 Z. z. o dopravnom značení aj s vyobrazením nového dopravného značenia a zákon č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) tak isto po poslednej novelizácii. Samotná kniha je skomentovaná a doplnená kresbami konkrétnych situácii vyplývajúcich z jednotlivých ustanovení zákona o cestnej premávke, aby sa problematika jednoduchšie pochopila a komentár tak detailne vysvetlil celú problematiku cestnej premávky. Zároveň sa v samostatnej kapitole priamo na simulovaných dopravných situáciách podrobne rozoberajú postupy ako riešiť často veľmi zložité situácie priamo na križovatkách, ktoré nie sú rozlíšené dopravnými značkami, sú rozlíšené dopravnými značkami, prípadne na križovatkách, ktoré sú riadené svetelným zariadením. Kniha obsahuje i nové skúšobné testy zo spomínaných zákonov a vyhlášok, dopravných značiek a dopravných situácii. V knihe je proste všetko čo potrebujete na úspešné zvládnutie testov v autoškole a pre pokročilejších vodičov všetko, čo by mali vedieť, aby bezpečne a bez dopravnej nehody absolvovali každodennú jazdu svojim motorovým prostriedkom.
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou učebnicou pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.
Nové pravidlá cestnej premávky platné od 1. januára 2023 TV
Kniha bola znovelizovaná, aktualizovaná, upravená (len za celý rok 2022 bolo vykonaných viac ako 10 novelizácií). Základ knihy tvoria: zákon č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke po poslednej novelizácii, vyhláška č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke po poslednej novelizácii, nová vyhláška č. 30/2020 Z. z. o dopravnom značení aj s vyobrazením nového dopravného značenia a zákon č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) tak isto po poslednej novelizácii. Samotná kniha je skomentovaná a doplnená kresbami konkrétnych situácii vyplývajúcich z jednotlivých ustanovení zákona o cestnej premávke, aby sa problematika jednoduchšie pochopila a komentár tak detailne vysvetlil celú problematiku cestnej premávky. Zároveň sa v samostatnej kapitole priamo na simulovaných dopravných situáciách podrobne rozoberajú postupy ako riešiť často veľmi zložité situácie priamo na križovatkách, ktoré nie sú rozlíšené dopravnými značkami, sú rozlíšené dopravnými značkami, prípadne na križovatkách, ktoré sú riadené svetelným zariadením. Kniha obsahuje i nové skúšobné testy zo spomínaných zákonov a vyhlášok, dopravných značiek a dopravných situácii. V knihe je proste všetko, čo potrebujete na úspešné zvládnutie testov v autoškole a pre pokročilejších vodičov všetko, čo by mali vedieť, aby bezpečne a bez dopravnej nehody absolvovali každodennú jazdu svojim motorovým prostriedkom.
Nové pravidlá ochrany osobných údajov
Masové využívanie informačných technológií vo všetkých oblastiach ľudského života prináša nevídané množstvo pozitívnych dopadov na život človeka, no zároveň rafinovane útočí na jeho súkromie a schopnosť kontroly nad rozhodovaním o vlastnej osobe. Závažnosť situácie si vyžiadala podstatnú zmenu regulácie ochrany osobných údajov, ktorej právnym nástrojom v priestore Európskej únie je všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov (GDPR) a s ním súvisiaca národná právna úprava v podobe nového zákona o ochrane osobných údajov.
Publikácia „Nové pravidlá ochrany osobných údajov – podľa nového zákona o ochrane osobných údajov a nariadenia GDPR“ je praktickou pomôckou, ktorá čitateľa oboznámi so základnými princípmi, ale aj s konkrétnymi následkami novej právnej úpravy pre fyzické a právnické osoby s osobitným zameraním na pracovnoprávne vzťahy. Praktické príklady, spôsob podania výkladu a vysoký odborný status autorov dávajú čitateľovi záruku, že si vybral „správneho sprievodcu“, ktorý mu pomôže pochopiť zásadnú zmenu v oblasti spracovania osobných údajov, ktorá nás od 25. mája 2018 čaká.
Publikácia je určená pre každého, kto s ochranou osobných údajov prichádza do kontaktu, pre zamestnávateľov, zástupcov zamestnancov, personalistov, ako aj zástupcov akademickej a odbornej obce.
Pravidlá pravej princeznej 1: Pravidlá pravej princeznej
Prvá časť detskej série od kráľovnej historických románov Philippy Gregory Pravidlá pravej princeznej zaujme bez ohľadu na vek každé správne dievča.
Nájdete v nej klasický rozprávkový svet, kráľa a kráľovnú Siedmich kráľovstiev, čarovné bytosti aj starobylé zámky. Princezná Florizella však ani zďaleka nie je obyčajná princezná - nejedáva ako vrabček, nenosí krásne šaty a odmieta strácať čas vyšívaním. A ani náhodou nemá v úmysle vydávať sa za krásneho princa.
Príbehy zo Siedmich kráľovstiev o Florizelle, ktorá porušuje všetky pravidlá, sú sviežou ilustrovanou oslavou nezávislosti medzinárodne uznávanej autorky bestsellerov a získali ocenenie Detská kniha roka (Times).
Zuzanka a Špuntík Nové dobrodružstvá
Páčili sa vám príbehy o Zuzanke a Špuntíkovi z prvej knižky? Ak áno, ste určite zvedaví, aké nové dobrodružstvá spolu zažili. Sú napínavé, prekvapivé, ale aj veselé a všetky vás určite pobavia. A keď knižku dočítate, budete mať pocit, akoby ste aj vy patrili medzi Zuzankiných a Špuntíkových dobrých kamarátov.
Kniha je určená deťom od šiestich rokov.
Pravidlá slovenského pravopisu
PRAVIDLÁ SLOVENSKÉHO PRAVOPISU sú základnou pravopisnou príručkou každodennej potreby, objasňujúcou pravopisnú sústavu spisovnej slovenčiny. Uvádzajú sa v nej všetky pravopisné pravidlá, podľa ktorých sa má postupovať pri tvorbe písaných jazykových prejavov, spolu s množstvom konkrétnych príkladov.
Nové pravidlá odmeňovania v obci po 1. januári 2016
Publikácia „Nové pravidlá odmeňovania v obci po 1. januári 2016“ sa vyčerpávajúcim spôsobom zaoberá aktuálnymi otázkami odmeňovania starostu obce, poslancov obecného zastupiteľstva, zástupcu starostu obce, členov komisií obecného zastupiteľstva a hlavného kontrolóra.
JUDr. Jozef Tekeli, PhD., využil pri písaní publikácie svoje skúsenosti zo života obecnej samosprávy. V predkladanej publikácii sa mu podarilo vhodne skĺbiť niekoľko aspektov nazerania na danú problematiku, a to právny, ekonomický aj personalistický. Zároveň prostredníctvom analýzy vybraných problémov poukazuje na existujúce „otvorené otázky“ normatívno-právnej regulácie odmeňovania z hľadiska ich logickej nadväznosti a ukotvenia v platnej právnej úprave. Výsledkom je dielo, ktoré umožňuje správne pochopiť inštitúty odmeňovania volených predstaviteľov obce a má tak všetky predpoklady stať sa vhodnou pomôckou pre slovenské samosprávy.
„Právna úprava odmeňovania v obci vyvoláva u funkcionárov obce v aplikačnej praxi množstvo polemík a rozdielnych názorov na ich riešenia. Doposiaľ absentovalo monografické dielo v slovenskej odbornej literatúre, ktoré by túto problematiku riešilo, a tak je počin autora vhodným a vítaným zaplnením tejto medzery.“
JUDr. Marian Hoffmann, PhD.
„Klásť pomyselnú rečnícku otázku: „Quo vadis, komunálne, resp. obecné odmeňovanie?“ vyjadruje ambíciu ísť až k podstate pracovného či správneho práva. Zároveň si to však žiada značnú autorskú odvahu a je len dobré, že autor monografie túto odvahu v sebe nielen našiel, ale ju aj dokázal do obsahovej matérie textu tvorivo pretaviť tak, že vtisol celkovému vyzneniu monotematiky punc autorskej originality a novátorského prístupu.“
JUDr. Peter Demek, PhD.
Na sklade 1Ks
7,51 €
7,90 €
Konec marketingu
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!
Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh.
Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Pravidlá pravej princeznej 2: A čo s tým princom?
Druhá časť detskej série od kráľovnej historických románov Philippy Gregory Pravidlá pravej princeznej: A čo s tým princom? zaujme bez ohľadu na vek každé správne dievča.
Princezná Florizella ani zďaleka nie je obyčajná princezná - nejedáva ako vrabček, nenosí krásne šaty a odmieta strácať čas vyšívaním.
Keď zistí, že bocian priniesol do paláca jej kráľovských rodičov chlapčeka, ktorý by sa mal jedného dňa stať kráľom iba preto, že je chlapec, je v šoku. Len čo je milý braček dosť veľký, Florizella s princom Bennettom ho vezmú do sveta. Nech vidí, ako to tam chodí! Podarí sa Florizelle dokázať, že v starých pravidlách pre princezné a princov niečo škrípe?
Nová pravidla marketingu a PR
Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností"). Odložte "stará" pravidla marketingu a PR, která dn
es ztrácejí na účinnosti, a využijte to, co nabízí současný web: blogy, podcasty, RSS zdroje, fóra nebo stránky komunit a oslovte přímo své zákazníky. Web vám dovolí uskutečnit to, co žádné jiné médium vaše informace mohou být vždy zcela aktuální,
přesně cílené na vybranou skupinu klientů, dodávané v nejrůznějších formátech, od psaného či mluveného slova až po video, a hlavně dostupné tehdy, kdy to zákazník požaduje. Díky webu můžete získat přímou odezvu na vaše aktivity, a můžete měřit a vyho
dnocovat účinnost svého marketingu a PR, a co je jistě pro většinu společností zajímavé oslovujete přímo své potenciální zákazníky, které tak můžete přivést na své stránky a zapojit do nákupního procesu.
David Scott ve své knize ukazuje možnosti, k
teré web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), w
ebových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, č
asově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi.
Knihu nelze chápat jako přímočarý návod, jedná se spíše o přehled možností, doporučení a postupů s řadou skutečných příběhů. Autor neuvádí žádné zázra
čné a zaručené metody, ani neslibuje závratný nárůst obratu a zisku, zvýšení počtu příznivců či zákazníků. Upozorňuje na nové možnosti webu, které by se firmy a nejrůznější jiné společnosti mohly a měly pokusit využít ve svůj prospěch. Obsah:
Jak we
b změnil pravidla marketingu a PR
Stará pravidla marketingu a PR jsou v online světě neefektivní
Nová pravidla marketingu a PR
Přímé oslovení zákazníkůi
Webová komunikace pro přímé oslovení zákazníků
Blogy: zapojte miliony horlivců, aby vyprávěl
i váš příběh
Nová pravidla vydávání zpráv
Doručování audio obsahu prostřednictvím podcastu
Fóra, wiki a vaše cílová skupina
Buďte nakažliví: web pomáhá rozpálit cílovou skupinu
Webové stránky bohaté na obsah
Akční plán pro využití síly Nových p
ravidel
Jste to, co publikujete: sestavení vašeho marketingového a PR plánu
Online Thought Leadership: vaše organizace jako důvěryhodný zdroj myšlenek a inovací
Jak psát pro vaše kupující
Jak web ovlivňuje proces nakupování
Jak využívat vydávání
zpráv k přímému dosažení kupujících
Online mediální místnost: vstupní brána nejen k médiím
Nová pravidla pro oslovení médií
Blogujte, abyste oslovili zákazníky
Podcasting a video: tak dobře a tak jednoduše, jak jen to je možné
Social networking
stránky a marketing
SEM: marketing ve vyhledávačích
Uskutečněte to!
Vypredané
12,96 €
13,64 €
Strategie digitálního marketingu
Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie.
Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.
Kniha mimo jiné obsahuje:
případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími
nejaktuálnější novinky z oblasti automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailů, on-line i off-line integrace a vlivu technologií včetně umělé inteligence
rady a tipy týkající se ochrany dat a soukromí.
Nové receptúry a technológia pokrmov
Druhé vydanie tejto knihy je podstatne rozšírené a doplnené o viac ako 200 receptúr. Kniha obsahuje autorizované receptúry podľa Slovenských technických noriem a práve podľa týchto receptúr možno vytvoriť cenové kalkulácie na všetky druhy jedál. Receptúry sú pripravované v dvoch hmotnostních skupinách a použivatelia receptúr sa musia rozhodnuť, podľa ktorej hmotnostnej skupiny budú pokrmy připravovat. Při voľbe hmotnostnej skupiny třeba mať na zreteli zloženie klientely, ako aj cenové relácie základných surovín používaných na prípravu pokrmov.
Etiketa - Pravidlá slušného správania
Medvede sú vo všeobecnosti známe ako neohrabané, huňaté cicavce, ktoré v zime spia. No náš Medveď rád pozoruje slušných ľudí a o svoje poznatky sa chce podeliť s malými čitateľmi. Naučí deti, ako slušne pozdraviť, ako sa správať v kine, ako sa vhodne obliecť na rôzne príležitosti, ako sa slušne správať pri stole aj ako si uviazať kravatu. Kniha je rozšírenou a upravenou verziou semestrálnej práce mladej ilustrátorky.
Strategie B2B digitálního marketingu
Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe.
Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody do kritických procesů, jako jsou „lead generation“, udržení zákazníka či personalizace zákaznické zkušenosti. Kniha je nabitá případovými studiemi světových značek jako John Deere, Vodafone či Intuit, a je tak neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály v oblasti B2B marketingu.
Autor Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s více než 25 lety praxe v oblasti marketingových technologií a služeb
Pravidlá cesty
Dojemný príbeh o priateľstve a ceste, ktorú si vyberá každý sám
Iris predsa miluje život, to je holý fakt. Čo ak na to len pozabudla? Niekedy sa to stáva, nie? Aj tým najlepším z nás. Stačí, ak jej ten holý fakt pripomeniem.
Iris a Terry sú už roky najlepšie priateľky. Zdieľajú spolu životné strasti aj radosti a poznajú sa navzájom lepšie ako rodné sestry. Keď jedného dňa Terry nájde Irisin dom prázdny, okamžite vie, že sa niečo stalo. Potvrdí to aj list na rozlúčku, v ktorom Iris priznáva svoje úmysly. Hoci život vždy vychutnávala plnými dúškami, strach z nevyliečiteľnej choroby ju vedie do Švajčiarska na známu kliniku, odkiaľ sa už neplánuje vrátiť. S tým sa však Terry odmieta zmieriť, a tak sa so svojím staručkým otcom Eugenom vydáva za ňou. A hoci si myslela, že o živote vie už takmer všetko, s prekvapením zistí, že stále je čo objavovať, že priateľstvá nás učia pokore aj odvahe a že pravidlá sú niekedy na to, aby sa porušovali.
Z anglického originálu The Rules of the Road (HarperCollinsPublishers Ltd, London 2019) preložila Andrea Vargovčíková.
dostupné aj ako: