Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.

Expol Pedagogika (190 kníh )

  • Kvetoslava Mojtová Történelem a speciális álapiskola 8. osztálya számára HU

    Učebnica dejepisu pre 8. ročník po obsahovej a formálnej stránke nadväzuje na učebnicu dejepisu pre 7. ročník. Žiaci sa oboznamujú s historickými udalosťami 20. storočia od prvej svetovej vojny až po vznik Slovenskej republiky. Prostredníctvom obrázkov znázorňujúcich konkrétne životné situácie sa učia chápať príčiny a následky prvej a druhej svetovej vojny i studenej vojny. Učia sa čítať z historických máp, spoznajú…

  • Kvetoslava Mojtová Történelem a speciális alapiskolák 7. osztálya számára HU

    Pracovný zošit z dejepisu tvorí spolu s učebnicou pre 7. ročník komplexný celok. Prostredníctvom kreatívnych úloh si žiaci upevňujú vedomosti o minulosti od zámorských objavov po vznik Rakúsko–Uhorska. Vypracovávaním úloh sa učia práci s učebnicou, orientovať sa na časovej priamke. Úlohy k jednotlivým témam sú doplnené testami na komplexné opakovanie učiva. Pre žiakov s mentálnym postihnutím (variant A) s VJM/7…

  • Kvetoslava Mojtová Történelem a speciális alapiskolák 8. osztálya számára HU

    Pracovný zošit z dejepisu tvorí spolu s učebnicou pre 8. ročník komplexný celok. Prostredníctvom rôznorodých úloh si žiaci upevňujú vedomosti o histórii 20. storočia a osobnostiach národných dejín tohto obdobia. Vypracovávaním úloh sa učia nielen práci s učebnicou, ale si upevňujú aj schopnosť orientácie na časovej priamke. Pre žiakov s mentálnym postihnutím (variant A) s VJM/8.ročník

  • Kvetoslava Mojtová Történelem a speciális alapiskolák 9. osztálya számára HU

    Pracovný zošit z dejepisu tvorí spolu s učebnicou pre 9. ročník komplexný celok. Prostredníctvom nápaditých úloh si žiaci upevňujú vedomosti o jednotlivých historických obdobiach od staroveku až po súčasnosť. Vypracovávaním úloh sa učia nielen práci s učebnicou, ale si upevňujú aj schopnosť orientácie na časovej priamke. Úlohy k jednotlivým historickým obdobiam sú doplnené testami na komplexné opakovanie učiva. Pre…

  • Gabriela Dubová, Gabriela Sládečková Tovaroznalectvo (študijný odbor potravinárstvo)

    Prvé vydanie učebnice Tovaroznalectvo pre študentov tretieho ročníka študijného odboru potravinárstvo z vydavateľstva Expol Pedagogika.

  • Peter Silný, Beáta Brestenská, Ivana Pichaničová Úlohy a modely usmerňovania riešenia úloh zo všeobecnej chémie

    Publikácia je prvou zbierkou chemických učebných úloh tohto druhu určenou pre stredné školy na slovenskom trhu. Obsahuje úlohy a ich riešenia zo všobecnej chémie. Najcennejším prínosom publikácie je, že pri vybraných typoch zložitejších úloh sú uvedené dôsledne premyslené heuristické algoritmy ich riešenia. Modely usmerňovania riešenia úloh umožňujú študentom osvojiť si správne algoritmy na riešenie úloh rôznych…

  • Marta Hargašová Úvod do sveta práce

    Kniha obsahuje zaujímavé témy ako napr. sebapoznanie, rozhodovanie alebo súkromné podnikanie. Učebnica pomôže pedagógom a výchovným poradcom plniť ciele modernej kariérovej výchovy a kariérového poradenstva. 3. upravené vydanie

  • Mária Kožuchová Vlastiveda 2 pre 2. ročník základnej školy

    Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a…

  • Mária Kožuchová Vlastiveda 3 pre 3. ročník základnej školy

    Učebnica sprostredkuje žiakom nové poznatky z vlastivedy skúmaním, objavovaním okolia, ale aj objavovaním v širších súvislostiach. Učebnicu tvoria štyri celky – prvý z nich sa venuje vzniku a významu plánov, rôznym druhom máp a orientácii podľa svetových strán. Tieto zručnosti žiak využije v druhom celku Objavujeme Slovensko, prostredníctvom ktorého spoznáva prírodu Slovenska. Tretí celok sa venuje dejinám Slovenska…

  • Mária Kožuchová, Renáta Matúšková, Mária Šimunková Vlastiveda 4 pre 4. ročník základnej školy

    Učebnica vlastivedy pre 4. ročník základnej školy nadväzuje na predchádzajúce dva ročníky. Podstatou vlastivedy vo 4. ročníku je práca na projektoch, pri ktorých si žiak rozvíja základné kompetencie (učenie, personálne a sociálne schopnosti, riešenie problémových úloh, komunikovanie). Učivo je rozdelené do šiestich tematických celkov: Krajina, v ktorej žijeme, Mestá a dediny, Cestujeme, Ako pretvárame krajinu,…

  • S. Škutétyová, J. Rohovská Vlastiveda pre 4. ročník špeciálnych základných škôl

    Pracovné listy z vlastivedy spolu s učebnicou pomáhajú pri rozvoji kľúčových kompetencií žiaka. Prostredníctvom kreatívnych úloh sa žiaci naučia orientovať v priestore (škola) a čase, v príbuzenských vzťahoch v rodine, poznávať svoju obec a okolitú krajinu, pozorovať premeny prírody počas ročných období, rozvíjať pozitívny vzťah ku krajine a spoločnosti, v ktorej žijú. 6. vydanie

  • S. Škutétyová, J. Žišková Vlastiveda pre 5. ročník špeciálnych základných škôl

    Pracovný zošit z vlastivedy pre 5. ročník špeciálnych základných škôl tvorí spolu s učebnicou komplexný celok. Prostredníctvom podnetných cvičení a úloh sa žiaci naučia rozlišovať živú a neživú prírodu, poznávať rastliny a živočíchy, orientovať sa na mape a v miestnej krajine, spoznajú život ľudí v dávnej minulosti. Pracovný zošit spolu s učebnicou podporujú rozvoj kľúčových kompetencií.

  • Silvia Škutétyová Vlastiveda pre 6. ročník špeciálnych základných škôl

    Pracovný zošit z vlastivedy pre 6. ročník špeciálnych základných škôl tvorí spolu s učebnicou komplexný celok. Prostredníctvom rôznych cvičení sa žiaci oboznámia so začiatkom našich národných dejín, naučia sa orientovať na mape Slovenskej republiky, prehĺbia si svoje znalosti o človeku, získajú poznatky o niektorých horninách a nerastoch, spoznávajú vlastnosti a využitie rôznych látok, naučia sa odmerať či odvážiť…

  • Viera Huliačková, Eva Urbaneková Vybrané slová

    Pracovný zošit Vybrané slová je určený pre žiakov 3. a 4. ročníka ZŠ, pričom vybrané a príbuzné slová sú rozdelené do ročníkov podľa iŠVP a platných učebníc slovenského jazyka...

  • Ladislav Čarný Výtvarná výchova pre 5. ročník základnej školy

    Učebnica je zameraná na získanie základných gramotností v oblasti vizuálnej kultúry - zahŕňa výtvarné umenie (aktuálne tendencie i historické obdobia), fotografiu, video, film, architektúru, elektronické médiá a dizajn. 2. upravené vydanie NEOBSAHUJE CD

  • O. Minárová, S. Vidová Zbierka úloh z matematika pre 5. ročník základných škôl (pre sluchovo postihnutých)

    Zbierka úloh z matematiky obsahuje úlohy na zopakovanie si učiva prvého stupňa základnej školy, na numeráciu v obore prirodzených čísel, na delenie prirodzených čísel, na operácie s uhlami a desatinnými číslami. Zbierka príkladov zohľadňuje špecifické požiadavky poznávacieho procesu sluchovo postihnutých žiakov a rešpektuje heterogénnosť tried sluchovo postihnutých detí. Na konci zbierky sa nachádzajú výsledky…

  • Oľga Minárová, Saskia Vidová Zbierka úloh z matematika pre 7. ročník základných škôl (pre sluchovo postihnutých)

    Zbierka úloh z matematiky obsahuje úlohy na opakovanie a prehĺbenie učiva z matematiky 6. ročníka, na zlomky, percentá a promile, objem a povrch kvádra a kocky, na priamu a nepriamu úmernosť a kombinatoriku. Zbierka príkladov zohľadňuje špecifické požiadavky poznávacieho procesu sluchovo postihnutých žiakov a rešpektuje heterogénnosť tried sluchovo postihnutých detí. Na konci zbierky sa nachádzajú výsledky cvičení a…

  • Drahomíra Benciová, Ladislav Robinek Zborník slovenských piesní pre 1. stupeň zakladnych škôl

    Učebnica je spevníkom obsahujúcim slovenské ľudové piesne. Prostredníctvom zborníka a CD spoznajú žiaci najznámejšie ľudové a zľudovené piesne celého Slovenska. V obsahu pri názve piesne je orientačne uvedený región, z ktorého pochádza. Učebnicu je variabilne možné využiť i na vyučovacích hodinách vlastivedy a regionálnej výchovy.

  • Kvetoslava Mojtová Zemepis pre 5. ročník ZŠ pre sluchovo postihnutých

    Učebnica je určená ako učebná pomôcka na vyučovanie predmetu geografia. Prostredníctvom učebnice sa žiaci oboznámia s postavením Zeme v slnečnej sústave, so spôsobom zobrazovania Zeme, s jej prírodou a typmi krajín, s obyvateľstvom Zeme a zemepisom svetadielov a oceánov. Učebnica je netradičná množstvom obrazového materiálu a stručným textom. Na konci učebnice sa nachádzajú posunky súvisiace s učivom. Pre žiakov so…

  • Kvetoslava Mojtová-Bernátová Zemepis pre 7. ročník špeciálnych základných škôl

    Pracovný zošit zo zemepisu tvorí s učebnicou pre 8. ročník komplexný celok. Funkciou pracovného zošita je poskytnúť žiakom podklady na prácu s rôznymi druhmi máp, ktorá je dôležitou súčasťou vyučovania predmetu geografia. Prácou s rôznymi druhmi máp sa žiaci učia nielen sa podľa nich orientovať, ale aj získavať ďalšie geografické informácie. Pre žiakov s mentálnym postihnutím (variant A) s VJS/7.ročník

  • Kvetoslava Mojtová Zemepis pre 8. ročník špeciálnych základných škôl

    Pracovný zošit zo zemepisu tvorí s učebnicou pre 8. ročník komplexný celok. Funkciou pracovného zošita je poskytnúť žiakom podklady na prácu s rôznymi druhmi máp, ktorá je dôležitou súčasťou vyučovania predmetu geografia. Prácou s rôznymi druhmi máp sa žiaci učia nielen sa podľa nich orientovať, ale aj získavať ďalšie geografické informácie. Pre žiakov s mentálnym postihnutím (variant A) s VJS/8.ročník

  • Kvetoslava Mojtová Zemepis pre 9. ročník špeciálnych základných škôl

    Pracovný zošit zo zemepisu tvorí s učebnicou pre 9. ročník komplexný celok. Funkciou pracovného zošita je poskytnúť žiakom podklady na prácu s rôznymi druhmi máp. Pracovný zošit je doplnený tiež o úlohy na upevnenie vedomostí o Slovensku a jeho krajoch z geografického hľadiska. Pre žiakov s mentálnym postihnutím (variant A) s VJS/9.ročník