Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.

EDIS (357 kníh )

  • Bohumil Bukovčák Lodné energetické zariadenia

    Učebnica je zameraná na popisy princípov práce a prevádzku lodných energetických zariadení a lodných sústav. Zaoberá sa zariadeniami ktoré sa môžu vyskytnúť na malých plavidlách, riečnych plavidlách ako i na námorných lodiach...

  • Iveta Kubasáková, Peter Kolarovszki, Ondrej Stopka Logistické informačné systémy

    Vysokoškolská učebnica s názvom Logistické informačné systémy by mala byť podkladom pre mnohých absolventov, odborníkov pôsobiacich v zasielateľských a distribučných spoločnostiach...

  • Nota Bene Julius Logistika (v ziskovom prostredí)

    Logistika (v ziskovom prostredí) je manažérska disciplína, ktorej výsledkomje koordinácia materiálovýcha s tým súvisiacich informačných a finančných tokov, s cieľom dodávať materiál, výrobky a služby pri optimálnom viazaní podnikových zdrojov. Hlavnými prvkami v tomto systémesú zásobníky, zásoby a pohyb. Logistická podpora definuje základné požiadavky na tieto prvky na strategickej, taktickej a prevádzkovej úrovni.…

  • Iveta Kubasáková Logistika pre zasielateľstvo a cestnú dopravu

    Vysokoškolská učebnica Logistika pre zasielateľstvo a cestnú dopravu je určená najmä pre študentov odborných predmetov v akreditovanom študijnom programe zasielateľstvo a logistika, v odbore dopravné služby na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Má ambíciu rozšíriť poznatky aj odborníkom z praxe, ktorí pracujú v oblastilogistiky a pôsobia v dopravných, zasielateľských,…

  • Pavel Ceniga, Viera Šukalová Logistika v manažmente podniku

    Predložená vysokoškolská učebnica poskytuje pohľad na logistikuz hľadiska celkového riadenia podniku, identifikuje jej špecifickú úlohu a ciele. Postavenie logistiky vysvetľuje vo vzťahu kjednotlivým manažérskym funkciám ako aj špecifickým oblastiam manažmentu. Zdôrazňuje význam ľudských zdrojov pre oblasť logistik: z hľadiska ich riadenia je základným prvkom na zabezpečenie rastu a dlhodobej konkurencieschopnosti…

  • Luděk Beňo, Oliver Dzvoník Ľudské faktory v letectve

    Táto monografia je určená predovšetkým študentom a pracovníkom zúčastnených na technickom zabezpečení letov, ale tiež pilotom, riadiacim letovej prevádzky a ďalším špecialistom civilného a vojenského letectva. Bude dobrou pomôckou aj všetkým ďalším záujemcom o lietanie a jeho technické zabezpečenie všeobecne. V prvej kapitole je vykonané základné vymedzenie zabezpečovacej leteckej techniky (ZLT), popísaný jej vývoj…

  • Oldřich Burger, Marek Dvorský Magnetická smyčková anténa CZ

    Prostřednictvím tohoto titulu bychom rádi pomohli reinkarnaci jednoho z nejstarších druhů antény, která zde byla mnohem dříve, než se objevily všechny další druhy a modely antén, které původní magnetické smyčkové antény nahradily. Návrat malé magnetické smyčkové antény do světa amatérského rádia urychluje používání digitálních druhů provozu nenáročných na ERP. Jako autoři této monografie o MLA se hlásíme k…

  • Elena Gregová Makroekonómia

    Vysokoškolská učebnica predstavuje publikáciu určenú predovšetkým študentom Fakulty PEDAS Žilinskej univerzity v Žiline, ostatným študentom eknomického zamerania a taktiež širokej verejnosti...

  • Jozef Stašák, Jaroslav Mazůrek Manažérska informatika II

    Táto učebnica je určená záujemcom o problematiku informačných systémov, ako aj projektantom a manažérom projektov zameraných na informačné systémy. Je rozdelená do troch častí a dvanástich kapitol. Prvá časť je venovaná problematike

  • Vladimír Konečný Manažérstvo kvality

    Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ich spokojnosť. Vplyv faktora kvality na rozhodovanie sa zákazníkov v ostatných...

  • Manažment a sieťové podnikanie vo vedomostnej ekonomike

    Rozvoj informačno-komunikačných technológií vytvára trhové prostredie, ktoré je charakterizované ako doba novej, tzv. vedomostnej ekonomiky, ktorá sa spája s vedomostnou spoločnosťou a podľa súčasných prognostikov je predpokladaným smerom vývoja našej spoločnosti. Vedomostná ekonomika predstavuje vytváranie pridanej hodnoty, kedy rastie význam vzdelania, využívania vedeckých poznatkov a ekonomický úspech je založený…

  • Juraj Vaculík Manažment bezpečnosti informačného systému

    Autor si dal za cieľ zhrnúť v predloženej publikácii základné znalosti potrebné pre riadenie bezpečnosti. Nie je zameraná len na bezpečnosť informačného systému, ale sú v nej rozobrané otázky týkajúce sa...

  • Eva Nedeliaková, Ivan Nedeliak Manažment podnikov v železničnej doprave 2

    Vedecká monografia predkladá súhrn poznatkov z oblasti manažmentu podnikov v železničnej doprave. Je jedinečná tým, že sa zaoberá možnosťami využitia nástrojov...

  • Viera Bartošová, Jaroslav Jaroš, Katarína Valášková Manažment podnikových pasív

    Manažment pasív ako súčasť finančného manažmentu podniku má za úlohu zabezpečovať potrebný kapitál na krytie podnikových potrieb a riadiť finančnú štruktúru podniku tak, aby...

  • Mikuláš Monoši, Michal Ballay Manažment rizík a technológia prác záchranných služieb pri dopravných nehodách na železničných priecestiach

    Autori publikácie sumarizujú aktuálne poznatky a výsledky výskumu z problematiky bezpečnosti na železničných priecestiach v SR pomocou vybraných matematických vzťahov a analyzujú riziká na železničných priecestiach...

  • Mária Hudáková Manažment rizík malých a stredných podnikov

    Vzhľadom na rýchle tempo zmien v regionálnom i globálnom podnikateľskom prostredí si viac podnikov uvedomuje potrebu a dôležitosť manažmentu rizika. Mnohé neúspechy a krachy renomovaných podnikov výrazne zmenili pohľad na...

  • Katarína Buganová, Mária Hudáková Manažment rizika v podniku

    Vo vysokoškolskej učebnici Manažment rizika v podniku jespracovaná problematika manažmentu rizika v podniku so zameraním na riziká ohrozujúce všetky jeho podnikateľské aktivity a ciele. V predkladanej publikácii sa okrem riešenia hroziebpre podnik a podnikanie zameriavame aj na využívanie príležitosti, keďže jednou zo základnýchcharakteristíkpodnikania je dosahovanie zisku. V úvodnej časti je popísaná…

  • Katarína Kampová, Katarína Hollá Manažment sociálnych rizík

    Pre každého človeka je prirodzené, že vo svojom živote zažíva rôzne obavy a pocit strachu, či už je to strach zo zmeny, strach zo straty, strach zo zlyhania, strach z budúcnosti alebo úplne obyčajný strach z tmy. Tieto pocity môžu mať rôzne príčiny a môžu prameniť z rôznych situácií, avšak väčšinou majú spoločného menovateľa, ktorým je neistota, resp. neurčitosť. Neistá budúcnosť, nedostatok informácií alebo neznáme…

  • Michal Varmus, Patrik Ferenc, Milan Kubina Manažment športových organizácií

    Šport a najmä športové prostredie prešlo v posledných desaťročiach významnými zmenami. Nejde len o vnímanie samotného športu, jeho spoločenský význam, komercializáciu a využívanie nových technológií, ale aj o...

  • Stanislav Štofko Manažment verejnej správy

    Učebný text má študentom poskytnúť základné informácie o úlohe, štruktúre a činnosti verejnej správy. Verejná správa je kategória, ktorá vyjadruje sústavu vzťahov o správe demokratického štátu. Verejná správa má podiel na riadení a správe rôznych oblastí. Objasnenie pojmov verejná správa, štátna správa, územná samospráva, ich úlohy, funkcie a štruktúra je kľúčom pre pochopenie vzťahov medzi nimi ako aj pre…

  • Josef Vodák, Jakub Soviar, Michal Varmus Marketing

    Učebnica Marketing - vybrané kapitoly je určená predovšetkým pre študentov Fakulty riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline. Zaoberá sa hlavnými časťami marketingu, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy. Učebnica je základnou podporou pre predmety marketing a marketingová komunikácia, ako aj pre ostatné…

  • Delia Fiallio, Iveta Kremeňová Marketing v službách

    S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým...

  • Matematika 1

    Publikácie Matematika 1 a Matematika 2 predkladajú čitateľovi v prehľadnej forme základy vysokoškolskej matematiky od elementov matematickej logiky, premenných, integrálny počet a ich aplikácie až po diferenciálne rovnice. Ako učebnice sú určené poslucháčom prvého stupňa vysokoškolského štúdia technického a ekonomického zamerania.

  • Matematika 2

    Publikácie Matematika 1 a Matematika 2 predkladajú čitateľovi v prehľadnej forme základy vysokoškolskej matematiky od elementov matematickej logiky, cez lineárnu algebru, postupnosti, diferenciálny počťet funkcie jednej a viac premenných, integrálny počet a ich aplikácie až po diferenciálne rovnice. Ako učebnice sú určené poslucháčom prvého stupňa vsokoškolského štúdia technického a ekonomického zamerania.