Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.

Eastone Books (263 kníh )

  • Brad Stone Obchod pre všetko

    Môžete kúpiť aj v atraktívnej kolekcii za výhodnú cenu!Môžete kúpiť aj v atraktívnej kolekcii za výhodnú cenu!

  • Príručka pre milovníkov koníkov

    Jazda svetom poníkov a koníkov. Pre všetkých milovníkov koníkov, ktorí horia nedočkavosťou dozvedieť sa o nich ešte viac!

  • Barbara Stanny Tajomstvá šesťciferných žien

    Nezáleží na tom, či každý deň chodíte do zamestnania, alebo si ho práve hľadáte, či ste podnikateľka, alebo ešte len zbierate odvahu na to, aby ste vstúpili do sveta podnikania - ak budete v praxi uplatňovať stratégie šesťciferných žien – žien so šesťcifernými príjmami, aj VY môžete začať krôčik za krôčikom vystupovať po rebríku finančného úspechu. Autorka na základe viac než 150 rozhovorov s finančne nezávislými…

  • Brian Tracy Pán svojho času, pán svojho života

    Uznávaný kouč a motivátor Brian Tracy prichádza s jedinečnou metódou plánovania času, ktorá vám umožní zvládnuť viac vecí omnoho rýchlejšie a jednoduchšie. Na základe najnovších výskumov a svojich dlhoročných skúseností rozdeľuje čas do desiatich kategórií podľa rôznych oblastí života a opisuje techniky, ako čas, vymedzený pre danú kategóriu, využiť čo najefektívnejšie pri dosiahnutí čo najlepších výsledkov.…

  • Kellie A. McElhaney Dobrý biznis

    Zodpovedné podnikanie (Corporate Social Responsibility) sa stáva čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom dôsledne premyslená a jej výsledky nie sú takým prínosom pre komunitu a samotnú firmu, akým by mohli byť. CSR aktivity pritom ponúkajú možnosť získať výrazné konkurenčné výhody, ale iba v prípade, ak sú zosúladené so…

  • Leo Babauta Menej je viac

    Konzumujeme viac, produkujeme viac a robíme oveľa viac vecí ako kedykoľvek predtým. Lenže existuje hranica toho, čo môžeme urobiť alebo skonzumovať. Deň má iba istý počet hodín. Pre mnohých je to výzva: Ako môžem počas dňa dosiahnuťviac? Keď svoj čas zorganizujem efektívne a naučím sa byť produktívnejší, podarí sa mi dosiahnuť viac v obmedzenom počte denných hodín? Problémom neustálej snahy zvýšiť výkon je to, že…

  • Michael J. Mauboussin Dvakrát meraj

    Lídri vo všetkých oblastiach robia denne zásadné rozhodnutia, trpkou pravdou však je, že aj napriek dobrým úmyslom je ich voľba často chybná a za ich omyly platia všetci vysokú daň. Prečo je také ťažké robiť správne rozhodnutia? Michael J. Mauboussin tvrdí, že správny rozhodovací proces, najmä keď je v stávke veľmi veľa, je v konflikte s tým, ako prirodzene funguje naša myseľ. Keď sme konfrontovaní so zložitou…

  • Hallam Movius Firmy, ktoré víťazia

    Proces vyjednávania môže vašu spoločnosť posunúť ďalej, ale ju aj ohroziť. Spoločnosti, ktoré dokážu získať kľúčového klienta a uzatvárať výhodné zmluvy bez toho, aby na rokovaniach plytvali časom alebo narušili vzťahy s obchodnými partnermi, majú dôležitú, no často prehliadanú konkurenčnú výhodu. Viesť rokovania, na ktorých sa vyjednajú prijateľné podmienky pre všetky zainteresované strany, je umenie, ktoré si…

  • Hazel Dixon Cooper Narodení v mizerný deň

    Naše správanie nie je zakódované iba v génoch, ale aj vo hviezdach. Bez ohľadu na pohlavie, vek alebo sexuálnu orientáciu sa ľudia v danom znamení vždy vyznačujú nejakým spoločným správaním. Nejde však len o spoločné kladné vlastnosti. Je načase, aby sme zabudli na prívetivú astrológiu a zoznámili sa s odvrátenou stránkou zverokruhu. Sme nielen milí, ústretoví a dobroprajní, ale i sebeckí, panovační, náladoví a plní…

  • David Meerman Scott Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

    Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov. Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a…

  • Richard Carlson Môžete byť šťastní, nech sa deje čokoľvek

    Dostupné aj v atraktívnej kolekcii za výhodnú cenu! Po úspešnej knižke Netrápte sa pre maličkosti prichádza ďalšia populárna kniha Richarda Carlsona Môžete byť šťastní, nech sa deje čokoľvek. Odhaľuje päť jednoduchých, ale účinných princípov a postupov, ako prirodzene zmeniť prístup k životu, aby sme boli šťastní, mali harmonické vzťahy a prejavovali názory či pocity bez toho, aby sme sa v nich zbytočne utápali.…

  • Leander Kahney Ako uvažuje Steve Jobs

    Portrét zaujímavej osobnosti. Steve Jobs je na jednej strane charizmatický perfekcionista, vynikajúci podnikateľ a inovátor s citom pre trhové trendy, muž, ktorý už dlhé roky úspešne bojuje so zákerným ochorením, a na druhej strane manipulatívny elitár so sociopatickými sklonmi. Kniha tiež zhŕňa vlastnosti a postupy S. Jobsa, ktoré z neho urobili ikonu úspechu novodobej éry.

  • Jim Collins Z dobrého skvelé (Good to Great)

    Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako? Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetľuje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti môžu urobiť veľký skok, aby výkonom prekonali market lídrov ako sú Coca-Cola, Intel, General Electric či Merck. …

  • Robin Sharma Klub ranostajov

    Robin Sharma, medzinárodne uznávaný expert na vodcovstvo a elitnú produktivitu, predstavil koncept Klubu ranostajov pred viac než 20 rokmi. Je založený na revolučnej rannej rutine, ktorá v minulosti pomohla jeho klientom z radov manažérov svetových...

  • Richard Branson Robte to ako Virgin

    V knihe Robte to ako Virgin sa s vami Sir Richard podelí o skúsenosti a poznatky, vďaka ktorým sa stal jedným z najznámejších a najrešpektovanejších podnikateľov sveta. V odpovediach na listy a e-maily od svojich skutočných priaznivcov podáva cenné rady ako úspešne viesť ľudí, presviedčať investorov a hľadať obchodných partnerov. S typickým „bransonovským“ nadhľadom a dôvtipom sa vracia do čias budovania…

  • David Sheff Všetko, čo chceme povedať

    V čase tohto veľkého rozhovoru mal John Lennon za sebou už svoje najbúrlivejšie obdobia, pokusy o zmier s ostatnými bývalými členmi skupiny Beatles aj nevšednú rolu „muža v domácnosti“. So svojou povestnou sebaistotou v ňom vyjadruje svoje najzrelšie a najúprimnejšie názory, ktoré aj dnes dokážu ľudí pre svoju inakosť zaujať. Hovorí o bývalých členoch Beatles, o hudbe všeobecne, o konvenciách v spoločnosti či o…

  • Brandon Bays Prežiť svoju cestu

    Dostupné aj v atraktívnej kolekcii za výhodnú cenu! Liečebnou metódou Cesty sa inšpirovali milióny ľudí na celom svete, ktorí nasledujú učenie Brandon Bays, aby sa uzdravili, či už z fyzických chorôb alebo psychických problémov. Vydávajú sa do svojej minulosti na cestu duchovných zážitkov, aby dosiahli očistenie, zbavili sa zaťažujúcich skúseností a oslobodili od emocionálnych nánosov, ktoré ich neraz trápili aj…

  • Vlasta Borovanová, Petra Kameníková Francúzština pre samoukov

    Francúzština pre samoukov je určená všetkým, ktorí sa chcú začať učiť sami po francúzsky. Knihu môžu využívať aj učitelia na hodinách francúzštiny. Ústredné postavy Isabelle a Christoph sprevádzajú samouka/ žiaka cez svoje príbehy základmi fonetiky, gramatiky a lexiky francúzštiny. Kniha má 15 kapitol, v ktorých sa riešia základné komunikačné situácie vo francúzskom jazyku. Kniha obsahuje CD s nahrávkami cvičení,…

  • Iva Dostálová, Stephen Douglas Business English - Učebnica pre samoukov + MP3

    Táto kniha je určená všetkým, ktorí sa pohybujú vo svete biznisu a nemajú čas na pravidelné špecializované jazykové kurzy. Hrdina knihy, ambiciózny mladík Neil, prevedie študenta – samouka rôznymi úskaliami angličtiny, ktorá sa používa v obchodnom styku, v oficiálnej obchodnej komunikácii, ale aj v neformálnych rozhovoroch s kolegami. Kniha obsahuje množstvo praktických cvičení, zameraných na slovnú zásobu spojenú s…

  • James Luceno Indiana Jones - kompletný sprievodca

    Môžete kúpiť aj v atraktívnej kolekcii za výhodnú cenu! Definitívny sprievodca svetom Indianu Jonesa. Od džunglí Južnej Ameriky po púšte Egypta, od vzácnych Šankarových kameňov po svätý grál, táto kniha po prvý raz odhaľuje všetko, čo treba vedieť o archeológovi s bičom, obľúbenom na celom svete. Nájdete tu momentky zo všetkých štyroch filmov – vrátane diela Indiana Jones a kráľovstvo krištáľovej lebky, z…

  • Philip Kotler, John A. Caslione Chaotika

    Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti. Toto je svet, ktorý pohltí nepripravených, ale odmení pripravených – silné spoločnosti, ktoré majú schopnosť rýchlo predvídať a efektívne spracovať možné hrozby. Známi obchodní stratégovia Philip Kotler a John…

  • Caroline L. Arnold Mikropredsavzatia

    Táto kniha vám pomôže meniť váš život postupne, jednoducho, bez stresu a natrvalo. Lebo aj keď si stále dávate nejaké predsavzatia, vaše odhodlanie a pevná vôľa časom ochladnú. Porazia ich dlhoročné návyky a rutina bežných dní. Caroline Arnold však prichádza s účinným a systémovým riešením, ako sa svojich rozhodnutí držať a predsavzatia si splniť. Všetky „veľké zmeny“ rozdeľuje do čiastkových cieľov a vo svojej…

  • William Higham Trendológia

    Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi. Trendológia je prehľadný a systematicky koncipovaný sprievodca, s pomocou ktorého budete vedieť poznatky zo skúmania trendov…