Eastone Books (267 kníh )
-
Richard L. Brandt Ako uvažujú Larry Page & Sergey Brin
Môžete kúpiť aj v atraktívnej kolekcii za výhodnú cenu!Môžete kúpiť aj v atraktívnej kolekcii za výhodnú cenu! Mená zakladateľov Google sa stali synonymom úspechu, bohatstva a brilantného uvažovania, no podľa niektorých aj dravosti arogancie. Máme sa firmy Google báť, alebo ju podporovať? Kto sú Brin a Page, čo ich motivuje a kam smeruje ich podnikanie? Kniha sa snaží odpovedať na tieto a mnohé ďalšie zaujímavé…
-
David Kirkpatrick Facebook efekt
Môžete kúpiť aj v atraktívnej kolekcii za výhodnú cenu!Môžete kúpiť aj v atraktívnej kolekcii za výhodnú cenu! Aká je skutočná pravda o vzniku najpopulárnejšej siete Facebook? Kto sú ľudia, ktorí za ňou stoja, a ako ovplyvňujú jej vývoj? Čím dokázal Facebook upútať takých gigantov technologického odvetvia, akými sú Google, Apple, Yahoo! či Microsoft? V knihe Facebook efekt nájde čitateľ odpovede na tieto aj ďalšie…
-
Bernard H. Schmitt Stratégia odvážnych
Všetci vieme, že firmy potrebujú kreatívne a inovatívne stratégie, aby obstáli v boji proti konkurencii. Ale konvenčné riadenie, ktoré myslí predovšetkým na optimalizáciu rizika a oceňuje opatrné myslenie, neprospieva odvážnym nápadom, ktoré by dokázali radikálne zmeniť pomery firmy. Stratégia odvážneho myslenia je protilátkou proti takémuto druhu podnikovej zotrvačnosti. Táto kniha ponúka podrobný návod ako…