Zag EN
- Jazyk: anglický
- Žáner: Knižky v cudzom jazyku
- Počet strán: 192
- Rok vydania: 2006
Zag EN
- Jazyk: anglický
- Žáner: Knižky v cudzom jazyku
- Počet strán: 192
- Rok vydania: 2006
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne túto knihu ponúka 1 čitateľ
Chcem tiež predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
When everybody zigs, zag, says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear whiteboard overview style of the author’s first book, The Brand Gap, but drills deeper into the question of how brands can harness the power of differentiation. The author argues that in an extremely cluttered marketplace, traditional differentiation is no longer enough—today companies need “radical differentiation” to create lasting value for their shareholders and customers.
Našli ste chybu?