Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Praktikum z marketingu I
1x
Praktikum z marketingu I Book: Praktikum z marketingu I
4 stars - 1
Praktikum z marketingu I koncepčne vychádza z publikácie Základy marketingu I. od autorského kolektívu Birnerová-Križanová. Jednotlivé kapitoly oboch publikácií zhodne obsahujú témy: úvod do marketingu, podnikateľské koncepcie, riadenie marketingového procesu, marketingová filozofia, charakteristika a meranie trhu, výber cieľovýchtrhov, analýza marketingového prostredia, analýza trhov a nákupného správania zákazníkov, analýza konkurencie, marketingový informačný systém, trhovo orientované strategické plánovanie... Pre vypracovaniezadaní nachádzajúcich sa v praktikupritom nie je nevyhnutnepotrebné pracovať súčasneaj s publikáciouZáklady marketingu I., nakoľko základný teoretický úvoddo témy sa nachádzanielen na začiatku každej kapitolypraktika, ale aj pred jednotlivými zadaniami. Zadaniasú konštruované tak, aby si poslucháč utvrdil nadobudnuté a aby získal nové vedomosti, znalosti a zručnosti z oblasti marketingu spôsobom, ktorý by mu mal byť vďaka zaradeniu aktuálnych a prevažneregionálne známych prípadových štúdií blízky. Veríme, že poslucháčiedukačný potenciál , ktorýmpraktikum disponuje v plnej miere využijúa že pri práci s ním budú v tvorivom dialógus pedagógmi využívať svoje vlastné doterajšievedomosti tak,aby nadobudli nové, ktoré rozšíria ich obzory nielen v kontexte marketingu, ale aj ostatnej podnikovej praxe a trhovej reality akceptujúc pritom celospoločenské trendy a snažiac sa o prispetie k dosiahnutiu trvalo udržateľného rozvoja.
  1. Slovníky a učebnice

Praktikum z marketingu I

Anna Križanová , Jana Klieštiková

Praktikum z marketingu I

Anna Križanová , Jana Klieštiková

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: EDIS
  • ISBN: 9788055413068
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Praktikum z marketingu I koncepčne vychádza z publikácie Základy marketingu I. od autorského kolektívu Birnerová-Križanová. Jednotlivé kapitoly oboch publikácií zhodne obsahujú témy: úvod do marketingu, podnikateľské koncepcie, riadenie marketingového procesu, marketingová filozofia, charakteristika a meranie trhu, výber cieľovýchtrhov, analýza marketingového prostredia, analýza trhov a nákupného správania zákazníkov, analýza konkurencie, marketingový informačný systém, trhovo orientované strategické plánovanie... Pre vypracovaniezadaní nachádzajúcich sa v praktikupritom nie je nevyhnutnepotrebné pracovať súčasneaj s publikáciouZáklady marketingu I., nakoľko základný teoretický úvoddo témy sa nachádzanielen na začiatku každej kapitolypraktika, ale aj pred jednotlivými zadaniami. Zadaniasú konštruované tak, aby si poslucháč utvrdil nadobudnuté a aby získal nové vedomosti, znalosti a zručnosti z oblasti marketingu spôsobom, ktorý by mu mal byť vďaka zaradeniu aktuálnych a prevažneregionálne známych prípadových štúdií blízky. Veríme, že poslucháčiedukačný potenciál , ktorýmpraktikum disponuje v plnej miere využijúa že pri práci s ním budú v tvorivom dialógus pedagógmi využívať svoje vlastné doterajšievedomosti tak,aby nadobudli nové, ktoré rozšíria ich obzory nielen v kontexte marketingu, ale aj ostatnej podnikovej praxe a trhovej reality akceptujúc pritom celospoločenské trendy a snažiac sa o prispetie k dosiahnutiu trvalo udržateľného rozvoja.

Našli ste chybu?