Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Chronopsychologické aspekty študijnej úspešnosti študentov
1x
Chronopsychologické aspekty študijnej úspešnosti študentov Book: Chronopsychologické aspekty študijnej úspešnosti študentov
4 stars - 1
V našom kvantitatívnom výskume sme sa zamerali na zistenie rozdielov medzi diurnálnou preferenciou, študijnou úspešnosťou, spánkovými návykmi a štýlom učenia. Výskumný súbor tvorili vysokoškolské študentky humanitného odboru, konkrétne išlo o 96 (100%) študentiek druhého (43%) a tretieho (57%) ročníka dennej formy bakalárskeho vysokoškolského štúdia študijného odboru pedagogika, študijného programu sociálna pedagogika na Katedre pedagogických štúdií Fakulty humanitných vied Žilinskej univerzity v Žiline v období adolescencie, vo veku dvadsať až dvadsaťdva rokov, u ktorých sme administrovali Škálu Circadian Type Questionnaire CTQ ( Folkard, Lobban, 1979), Sebavýpoveďovú škálu SN - Spánkové návyky (Sarmány - Schuller, 1996), Dotazník ranných a večerných typov - The Morningness - Eveningness Questionnaire MEQ (Horne, Ostberg, 1976), Dotazník PČ -1 Preferencia činnosti (Sarmány-Schuller, 1996) a Dotazníkučebných štýlov - LSI IIA (Kolb, Veres, Shake, 1986; in: Turek, 2003, s. 141). Vo výskumnom súbore bolo identifikovaných19,79%ranných, 10,42 % večerných a 69,79% nevyhranených chronotypov. Zistenie, ktoré interpretujeme opatrne, zdôrazňujú význam detailnejšieho skúmania cirkadiánnych rytmov, spánkových modelov, štýlov učenia a školských výkonov študentov navštevujúcich vysoké školy.
  1. Odborná literatúra

Chronopsychologické aspekty študijnej úspešnosti študentov

Eva Škorvagová

Chronopsychologické aspekty študijnej úspešnosti študentov

Eva Škorvagová

Na túto knihu čaká momentálne 1 čitateľ

zuzzka1

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: EDIS
  • ISBN: 9788055412771
  • Väzba: pevná

Popis knihy

V našom kvantitatívnom výskume sme sa zamerali na zistenie rozdielov medzi diurnálnou preferenciou, študijnou úspešnosťou, spánkovými návykmi a štýlom učenia. Výskumný súbor tvorili vysokoškolské študentky humanitného odboru, konkrétne išlo o 96 (100%) študentiek druhého (43%) a tretieho (57%) ročníka dennej formy bakalárskeho vysokoškolského štúdia študijného odboru pedagogika, študijného programu sociálna pedagogika na Katedre pedagogických štúdií Fakulty humanitných vied Žilinskej univerzity v Žiline v období adolescencie, vo veku dvadsať až dvadsaťdva rokov, u ktorých sme administrovali Škálu Circadian Type Questionnaire CTQ ( Folkard, Lobban, 1979), Sebavýpoveďovú škálu SN - Spánkové návyky (Sarmány - Schuller, 1996), Dotazník ranných a večerných typov - The Morningness - Eveningness Questionnaire MEQ (Horne, Ostberg, 1976), Dotazník PČ -1 Preferencia činnosti (Sarmány-Schuller, 1996) a Dotazníkučebných štýlov - LSI IIA (Kolb, Veres, Shake, 1986; in: Turek, 2003, s. 141). Vo výskumnom súbore bolo identifikovaných19,79%ranných, 10,42 % večerných a 69,79% nevyhranených chronotypov. Zistenie, ktoré interpretujeme opatrne, zdôrazňujú význam detailnejšieho skúmania cirkadiánnych rytmov, spánkových modelov, štýlov učenia a školských výkonov študentov navštevujúcich vysoké školy.

Našli ste chybu?