Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Manažment a sieťové podnikanie vo vedomostnej ekonomike
1x
Manažment a sieťové podnikanie vo vedomostnej ekonomike Book: Manažment a sieťové podnikanie vo vedomostnej ekonomike
4 stars - 1
Rozvoj informačno-komunikačných technológií vytvára trhové prostredie, ktoré je charakterizované ako doba novej, tzv. vedomostnej ekonomiky, ktorá sa spája s vedomostnou spoločnosťou a podľa súčasných prognostikov je predpokladaným smerom vývoja našej spoločnosti. Vedomostná ekonomika predstavuje vytváranie pridanej hodnoty, kedy rastie význam vzdelania, využívania vedeckých poznatkov a ekonomický úspech je založený na efektívnom využití zručností a znalostí, ktoré sú kľúčovým zdrojom konkurenčnej výhody. Vedecká monografia je určená vysokoškolským študentom a vedeckým pracovníkom, ako aj manažérom z podnikateľského prostredia, ktorí sa zaoberajú predmetnou problematikou a využívajú poznatky z uvedenej oblasti.
  1. Slovníky a učebnice

Manažment a sieťové podnikanie vo vedomostnej ekonomike

Manažment a sieťové podnikanie vo vedomostnej ekonomike

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: EDIS
  • ISBN: 9788055408040
  • Väzba: pevná

Popis knihy

Rozvoj informačno-komunikačných technológií vytvára trhové prostredie, ktoré je charakterizované ako doba novej, tzv. vedomostnej ekonomiky, ktorá sa spája s vedomostnou spoločnosťou a podľa súčasných prognostikov je predpokladaným smerom vývoja našej spoločnosti. Vedomostná ekonomika predstavuje vytváranie pridanej hodnoty, kedy rastie význam vzdelania, využívania vedeckých poznatkov a ekonomický úspech je založený na efektívnom využití zručností a znalostí, ktoré sú kľúčovým zdrojom konkurenčnej výhody. Vedecká monografia je určená vysokoškolským študentom a vedeckým pracovníkom, ako aj manažérom z podnikateľského prostredia, ktorí sa zaoberajú predmetnou problematikou a využívajú poznatky z uvedenej oblasti.

Našli ste chybu?