Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Štvrtý rozmer podnikania - etika
1x
Štvrtý rozmer podnikania - etika Book: Štvrtý rozmer podnikania - etika
4 stars - 1
Štvrtý rozmer podnikania - etika je prvou rozsiahlejšou publikáciou svojho druhu pravdepodobne v celej postkomunistickej Európe. Ide o významný teoretický, ale i praktický počin, pretože zakladá aj v našich podmienkach tradíciu významnej humanitnej disciplíny, akou sa podnikateľská etika stala v posledných rokoch v Spojených štátoch a v západnej Európe. Práca zapĺňa vákuum, ktoré pociťujú najmä učitelia a študenti pri výučbe etiky na všetkých stupňoch škôl. Informácie obsiahnuté v knihe však môžu byť inšpiráciou nielen pre pedagogickú prácu, ale i vedecké aktivity v príbuzných sociálnovedných a ekonomických odboroch v slovenskom, ako aj v stredoeurópskom a východoeurópskom kontexte. Disponuje na to množstvom poznatkov, prípadových štúdií, situačných analýz a teoretických záverov. Podnikateľom a manažérom pomôže odhaliť mnohé súvislosti, ktoré zohrávajú dôležitú úlohu v podnikaní, hlavne v oblasti medziľudských vzťahov. Pomôže im pri identifikácii a riešení etických problémov a dilem, ktoré sú pre naše pomery také typické. Prednosťou knihy je aj bohatá anotačná bibliografia, ako aj zoznam pracovísk zaoberajúcich sa podnikateľskou etikou.
  1. Odborná literatúra

Štvrtý rozmer podnikania - etika

Arnold S. Luknič

Štvrtý rozmer podnikania - etika

Arnold S. Luknič

Na túto knihu čaká momentálne 1 čitateľ

jaroke

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Štvrtý rozmer podnikania - etika je prvou rozsiahlejšou publikáciou svojho druhu pravdepodobne v celej postkomunistickej Európe. Ide o významný teoretický, ale i praktický počin, pretože zakladá aj v našich podmienkach tradíciu významnej humanitnej disciplíny, akou sa podnikateľská etika stala v posledných rokoch v Spojených štátoch a v západnej Európe. Práca zapĺňa vákuum, ktoré pociťujú najmä učitelia a študenti pri výučbe etiky na všetkých stupňoch škôl. Informácie obsiahnuté v knihe však môžu byť inšpiráciou nielen pre pedagogickú prácu, ale i vedecké aktivity v príbuzných sociálnovedných a ekonomických odboroch v slovenskom, ako aj v stredoeurópskom a východoeurópskom kontexte. Disponuje na to množstvom poznatkov, prípadových štúdií, situačných analýz a teoretických záverov. Podnikateľom a manažérom pomôže odhaliť mnohé súvislosti, ktoré zohrávajú dôležitú úlohu v podnikaní, hlavne v oblasti medziľudských vzťahov. Pomôže im pri identifikácii a riešení etických problémov a dilem, ktoré sú pre naše pomery také typické. Prednosťou knihy je aj bohatá anotačná bibliografia, ako aj zoznam pracovísk zaoberajúcich sa podnikateľskou etikou.

Našli ste chybu?