Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Pedagogické myslenie, školstvo a vzdelávanie na Slovensku v rokoch 1918 - 1945
1x
Pedagogické myslenie, školstvo a vzdelávanie na Slovensku v rokoch 1918 - 1945 Book: Pedagogické myslenie, školstvo a vzdelávanie na Slovensku v rokoch 1918 - 1945
4 stars - 1
Ambíciou publikácie je poskytnúť prehľad a možnosť zorientovať sa v pedagogickom myslení, školstve a vzdelávaní v rokoch medzivojnového Československa a prvej Slovenskej republiky. Keďže ide o pomerne široký obsahový záber a spracovanie problematiky v kapitolách bolo limitované rozsahom monografie, nebolo možné jednotlivé témy vyčerpať. Problematika každej z uvedených kapitol by mohla byť ďalej skúmaná a spracovaná do podoby samostatnej publikácie. Je tiež možné, že niektoré všeobecné informácie sa vo viacerých kapitolách opakujú, keďže autori ich považujú za dôležité na ozrejmenie širšieho kontextu. Z hľadiska autorov však bolo potrebné, aby súčasná odborná aj laická verejnosť mohla siahnuť po publikácii, prostredníctvom ktorej získa základný prehľad a poznatky o ideových východiskách a vývoji v jednotlivých oblastiach pedagogického myslenia, školstva a vzdelávania na Slovensku v rokoch 1918 až 1945.
  1. Odborná literatúra

Pedagogické myslenie, školstvo a vzdelávanie na Slovensku v rokoch 1918 - 1945

Blanka Kudláčová (editor)

Pedagogické myslenie, školstvo a vzdelávanie na Slovensku v rokoch 1918 - 1945

Blanka Kudláčová (editor)

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Ambíciou publikácie je poskytnúť prehľad a možnosť zorientovať sa v pedagogickom myslení, školstve a vzdelávaní v rokoch medzivojnového Československa a prvej Slovenskej republiky. Keďže ide o pomerne široký obsahový záber a spracovanie problematiky v kapitolách bolo limitované rozsahom monografie, nebolo možné jednotlivé témy vyčerpať. Problematika každej z uvedených kapitol by mohla byť ďalej skúmaná a spracovaná do podoby samostatnej publikácie. Je tiež možné, že niektoré všeobecné informácie sa vo viacerých kapitolách opakujú, keďže autori ich považujú za dôležité na ozrejmenie širšieho kontextu. Z hľadiska autorov však bolo potrebné, aby súčasná odborná aj laická verejnosť mohla siahnuť po publikácii, prostredníctvom ktorej získa základný prehľad a poznatky o ideových východiskách a vývoji v jednotlivých oblastiach pedagogického myslenia, školstva a vzdelávania na Slovensku v rokoch 1918 až 1945.

Našli ste chybu?