Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Kvalita služieb - trvalá výzva
1x
Kvalita služieb - trvalá výzva Book: Kvalita služieb - trvalá výzva
4 stars - 1
Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostredníctvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na základe výskumu a skúseností odporúčané opatrenia, ktoré je potrebné vykonať na vytvorenie dobrých predpokladov dosiahnutia spokojnosti zákazníka a tým aj podnikateľského úspechu organizácie poskytovateľa služby. Príklady používané v publikácii sú z rôznych oblastí služieb, ale tak, aby sa preukázali spoločné východiská na zlepšovanie kvality služieb.
  1. Odborná literatúra

Kvalita služieb - trvalá výzva

Miroslav Hrnčiar

Kvalita služieb - trvalá výzva

Miroslav Hrnčiar

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: EDIS
  • ISBN: 9788055408101
  • Väzba: pevná

Popis knihy

Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostredníctvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na základe výskumu a skúseností odporúčané opatrenia, ktoré je potrebné vykonať na vytvorenie dobrých predpokladov dosiahnutia spokojnosti zákazníka a tým aj podnikateľského úspechu organizácie poskytovateľa služby. Príklady používané v publikácii sú z rôznych oblastí služieb, ale tak, aby sa preukázali spoločné východiská na zlepšovanie kvality služieb.

Našli ste chybu?