
Marketing vzťahov v miestnej samospráve
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 228
- Rok vydania: 2015
Marketing vzťahov v miestnej samospráve
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 228
- Rok vydania: 2015
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje model marketingu vzťahov so zainteresovanými subjektmi miestnej samosprávy a naznačuje možnosti, ako ho dosiahnuť v podmienkach miestnych samospráv Slovenskej republiky.
Našli ste chybu?