Priamy marketing
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 148
- Rok vydania: 2002
Priamy marketing
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 148
- Rok vydania: 2002
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne túto knihu ponúka 1 čitateľ
Chcem tiež predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu, databázový marketing, základy a spôsoby použitia metód priamej distribúcie. U čitateľa sa predpokladajú určité teoretické vedomosti z oblasti marketingu, predovšetkým základných pojmov a marketingových teórií.
Našli ste chybu?