Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Prírodoveda pre 1. ročník základných škôl (Metodická príručka)
1x
Prírodoveda pre 1. ročník základných škôl (Metodická príručka) Book: Prírodoveda pre 1. ročník základných škôl (Metodická príručka)
4 stars - 1
Metodická príručka k titulu Prírodoveda pre 1. ročník ZŠ reaguje na požiadavky štátneho vzdelávacieho programu ISCED 1. Metodická príručka je rozdelené na tri časti. V prvej časti je teoretický vstup, ktorý: – vysvetľuje ciele predmetu, – približuje možné stratégie vyučovania, – objasňuje východiská a ideový zámer predmetu, – vysvetľuje charakter použitých úloh, – ponúka námety na spôsob hodnotenia a sebahodnotenia, – vysvetľuje systém práce na projektoch, – ponúka zoznam použitej a odporúčanej literatúry. Teoretickú časť dopĺňajú aj konkrétne príklady a námety na vhodné aktivity. V hlavnej časti sú spracované komentáre ku každej dvojstrane samostatne. Dvojstrana obsahuje názov témy, zaradenie do tematického celku a požiadavky obsahového a výkonového štandardu. Všetky údaje sú spracované podľa novej prílohy ISCED 1. V strede každej témy je zmenšená dvojstrana pracovného zošita so vzorovými riešeniami. V časti Odporúčané aktivity autorky ponúkajú vhodné činnosti, didaktické podnety (hry, hádanky, básne, piesne...), námety na projekty, námety na dlhodobé pozorovanie. V časti Komentáre k úlohám sú vysvetlené didaktické ciele jednotlivých úloh pracovného zošita s návrhmi na ďalšie aktivity (z časti Odporúčané aktivity). Zároveň sú presnejšie vysvetlené vzorové riešenia a obmeny činností. Sú tu aj vysvetlenia úloh na okraji, ich ciele a možnosti ďalšieho využitia. Záver dvojstrany tvoria námety na ďalšie vhodné knižné texty a možnosti využitia IKT na vyučovaní prírodovedy. V závere metodickej príručky sú prílohy: námety na realizáciu projektov podľa požiadaviek prílohy štátneho vzdelávacieho programu a kopírovateľné prílohy na vystrihovanie. Poslednou prílohou sú dva návrhy časovo-tematického plánu (podľa zvolenej časovej dotácie predmetu). Metodická príručka predstavuje moderný spôsob komunikácie medzi autormi a pedagógmi. Autorky v publikácii využili moderné teoretické a odborné zdroje a bohaté praktické skúsenosti z praxe.
  1. Slovníky a učebnice

Prírodoveda pre 1. ročník základných škôl (Metodická príručka)

Lucia Žigová

Prírodoveda pre 1. ročník základných škôl (Metodická príručka)

Lucia Žigová

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Metodická príručka k titulu Prírodoveda pre 1. ročník ZŠ reaguje na požiadavky štátneho vzdelávacieho programu ISCED 1. Metodická príručka je rozdelené na tri časti. V prvej časti je teoretický vstup, ktorý: – vysvetľuje ciele predmetu, – približuje možné stratégie vyučovania, – objasňuje východiská a ideový zámer predmetu, – vysvetľuje charakter použitých úloh, – ponúka námety na spôsob hodnotenia a sebahodnotenia, – vysvetľuje systém práce na projektoch, – ponúka zoznam použitej a odporúčanej literatúry. Teoretickú časť dopĺňajú aj konkrétne príklady a námety na vhodné aktivity. V hlavnej časti sú spracované komentáre ku každej dvojstrane samostatne. Dvojstrana obsahuje názov témy, zaradenie do tematického celku a požiadavky obsahového a výkonového štandardu. Všetky údaje sú spracované podľa novej prílohy ISCED 1. V strede každej témy je zmenšená dvojstrana pracovného zošita so vzorovými riešeniami. V časti Odporúčané aktivity autorky ponúkajú vhodné činnosti, didaktické podnety (hry, hádanky, básne, piesne...), námety na projekty, námety na dlhodobé pozorovanie. V časti Komentáre k úlohám sú vysvetlené didaktické ciele jednotlivých úloh pracovného zošita s návrhmi na ďalšie aktivity (z časti Odporúčané aktivity). Zároveň sú presnejšie vysvetlené vzorové riešenia a obmeny činností. Sú tu aj vysvetlenia úloh na okraji, ich ciele a možnosti ďalšieho využitia. Záver dvojstrany tvoria námety na ďalšie vhodné knižné texty a možnosti využitia IKT na vyučovaní prírodovedy. V závere metodickej príručky sú prílohy: námety na realizáciu projektov podľa požiadaviek prílohy štátneho vzdelávacieho programu a kopírovateľné prílohy na vystrihovanie. Poslednou prílohou sú dva návrhy časovo-tematického plánu (podľa zvolenej časovej dotácie predmetu). Metodická príručka predstavuje moderný spôsob komunikácie medzi autormi a pedagógmi. Autorky v publikácii využili moderné teoretické a odborné zdroje a bohaté praktické skúsenosti z praxe.

Našli ste chybu?