Wally Olins: The Brand Handbook EN
- Jazyk: anglický
- Žáner: Záľuby a koníčky
- Počet strán: 112
- Rok vydania: 2008
Wally Olins: The Brand Handbook EN
- Jazyk: anglický
- Žáner: Záľuby a koníčky
- Počet strán: 112
- Rok vydania: 2008
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Here, Wally Olins sets out the ground rules for branding success in the 21st century, explaining why understanding the links between business, brand and consumer has never been more vital for commercial success, and reflecting the recent enormous changes in the branding world. It will be an essential purchase for everyone in advertising, marketing and business who needs to understand why the most successful brands in the world triumph by making insiders believe in them and consumers buy into them.
Našli ste chybu?