Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Logistika v manažmente podniku
1x
Logistika v manažmente podniku Book: Logistika v manažmente podniku
4 stars - 1
Problematike logistiky sa v súčasnosti dostáva veľká miera pozornosti. Je to nielen dôsledok liberalizácie svetového obchodu, ale i pokračujúca explózia informačnej technológie, pokračujúca globalizácia svetového trhu a tiež dôsledok orientácie podniku na kvalitu a spokojnosť zákazníkov. Vážny záujem o logistiku je aj zo strany podnikateľských subjektov. Postavenie logistiky sa tým zásadne mení, z nie príliš významnej funkcie sa vyvinula oblasť, kde môže podnik dosahovať významné úspory nákladov, je činnosť, ktorá má obrovský potenciálny vplyv na spokojnosť zákazníkov, a tým na objemy predaja. Je takisto dôležitou marketingovou zbraňou, ktorú možno efektívne využiť na získanie konkurenčnej výhody. Andrej Dupaľ, Ivan Brezina
  1. Slovníky a učebnice

Logistika v manažmente podniku

Andrej Dupaľ , Ivan Brezina

Logistika v manažmente podniku

Andrej Dupaľ , Ivan Brezina

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: SPRINT
  • ISBN: 8089085385
  • Väzba: pevná

Popis knihy

Problematike logistiky sa v súčasnosti dostáva veľká miera pozornosti. Je to nielen dôsledok liberalizácie svetového obchodu, ale i pokračujúca explózia informačnej technológie, pokračujúca globalizácia svetového trhu a tiež dôsledok orientácie podniku na kvalitu a spokojnosť zákazníkov. Vážny záujem o logistiku je aj zo strany podnikateľských subjektov. Postavenie logistiky sa tým zásadne mení, z nie príliš významnej funkcie sa vyvinula oblasť, kde môže podnik dosahovať významné úspory nákladov, je činnosť, ktorá má obrovský potenciálny vplyv na spokojnosť zákazníkov, a tým na objemy predaja. Je takisto dôležitou marketingovou zbraňou, ktorú možno efektívne využiť na získanie konkurenčnej výhody. Andrej Dupaľ, Ivan Brezina

Našli ste chybu?