Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Obludné supermarkety
1x
Obludné supermarkety Book: Obludné supermarkety
3 stars - 1
Cena: 1,00 €
Lacno, lacno... Coles a Woolworths spoločne kraľujú v prostredí austrálskeho maloobchodu v železiarskom tovare, v predaji benzínu, zmiešaného tovaru i alkoholu a predovšetkým v potravinách. V priemere každý muž, žena a dieťa v tejto krajine minie 100 dolárov týždenne v ich predajniach. Čo znamená takáto dominancia pre dodávateľov? A je to dobré pre spotrebiteľov? Novinár a spisovateľ Malcolm Knox v knihe Obludné supermarkety vrhá svetlo na austrálske dvojičky-megapredajcov, keď skúma, ako si vybudovali svoju moc na trhu a ako z nej ťažili. Knox odhaľuje neodvratné a často zastrašujúce obchodné praktiky, ktoré obe spoločnosti používajú, aby presadili svoju vôľu. Tvrdí, že kvôli lacnému mlieku a chlebu my spotrebitelia riskujeme oveľa viac: kvalitu, rôznorodosť a ohrozenie vlastných komunít. MALCOLM KNOX je bývalý literárny redaktor denníka Sydney Morning Herald, získal dve novinárske ceny Walkley Awards. Napísal aj romány Jamaica, The Life a The Wonder Lover.
  1. Odborná literatúra

Obludné supermarkety

Malcolm Knox

Obludné supermarkety

Malcolm Knox

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne túto knihu ponúka 1 čitateľ

strunka8

strunka8 (Topoľčany 1) Stav: Nová knižka 1,00 € Pridať do košíka
Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem tiež predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Citadella
  • ISBN: 9788081820243
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Lacno, lacno... Coles a Woolworths spoločne kraľujú v prostredí austrálskeho maloobchodu v železiarskom tovare, v predaji benzínu, zmiešaného tovaru i alkoholu a predovšetkým v potravinách. V priemere každý muž, žena a dieťa v tejto krajine minie 100 dolárov týždenne v ich predajniach. Čo znamená takáto dominancia pre dodávateľov? A je to dobré pre spotrebiteľov? Novinár a spisovateľ Malcolm Knox v knihe Obludné supermarkety vrhá svetlo na austrálske dvojičky-megapredajcov, keď skúma, ako si vybudovali svoju moc na trhu a ako z nej ťažili. Knox odhaľuje neodvratné a často zastrašujúce obchodné praktiky, ktoré obe spoločnosti používajú, aby presadili svoju vôľu. Tvrdí, že kvôli lacnému mlieku a chlebu my spotrebitelia riskujeme oveľa viac: kvalitu, rôznorodosť a ohrozenie vlastných komunít. MALCOLM KNOX je bývalý literárny redaktor denníka Sydney Morning Herald, získal dve novinárske ceny Walkley Awards. Napísal aj romány Jamaica, The Life a The Wonder Lover.

Našli ste chybu?