Ako pracujú maverici
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 288
- Rok vydania: 2008
Ako pracujú maverici
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 288
- Rok vydania: 2008
Na túto knihu čaká momentálne 1 čitateľ
Aktuálne túto knihu ponúka 5 čitateľov
patrikadamciak, zuzana175, jozefhilovsky, jozefinabuc, knihkupehviezdoslav
Chcem tiež predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí pomôže rozmýšľať veľkorysejšie, mieriť vyššie a víťaziť presvedčivejšie. Zoznámte sa s novátormi, ktorí dnes vytvárajú budúcnosť biznisu. Ich nezvyčajné nápady a prevratné stratégie sa môžu stať vaším podnikateľským plánom na dvadsiate prvé storočie. Ponúkajú lepší (a možno v budúcnosti jediný možný) spôsob, ako riadiť biznis a obstáť v konkurencii. Biznis vo svojej tradičnej podobe je minulosťou. V odvetví za odvetvím stráca stará garda pôdu pod nohami a naopak firmy, ktoré kedysi považovali za čudákov, opovážlivcov a divoké karty – teda za maverikov – víria stojaté vody na trhu a zaznamenávajú výrazný úspech. A má to svoj dôvod: v tomto čase tvrdej konkurencie, obrovskej súťaživosti a neustálej inovácie je iba jeden spôsob, ako obstáť – zasadzovať sa za niečo, čo má hlbší zmysel. To je poznatok, ktorý získate od firiem, manažérov a podnikateľov v knihe Ako pracujú maverici. Títo všetci v podnikaní víťazia vďaka zmenenému pohľadu na to, ako sa robí biznis. Našli nové a vzrušujúce odpovede na výzvy, ktorým čelia organizácie každej veľkosti a lídri v každej oblasti – ako formovať svoju stratégiu, ako prichádzať k novým nápadom, ako si vytvoriť lepší vzťah so zákazníkmi a ako podnietiť ľudí, aby dosahovali mimoriadne výsledky. Kto sú títo maverici? Sú to nové divízie zavedených spoločností ako ING Group, samostatné jednotky fungujúce v rámci obrovských gigantov ako IBM či Procter&Gamble, populárni inovátori ako HBO a Pixar, spoločnosti s netradičným prístupom ako Southwest Airline či Goldcorp, malé a nonkonformné firmy ako Cranium a Craigslist či dravé high-tech spoločnosti typu TopCoder. Všetky tieto spoločnosti ponúkajú nové a zároveň fascinujúce prístupy, z ktorých si každý môže niečo odniesť pre vlastný biznis.Ich úspech dokazuje, že: • Ak ste iní, všetko je iné • Zdieľané hodnoty sú dôležitejšie ako predajné hodnoty • Spoločnosť s najbystrejšími zákazníkmi vyhráva • Niekto nie je sám taký chytrý ako všetci dokopy • Charakter je rovnako dôležitý ako diplom • Skvelí lídri sa nikdy neprestanú učiť
Našli ste chybu?