Prieskumy pre marketingový manažment
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 377
- Rok vydania: 2009
Prieskumy pre marketingový manažment
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 377
- Rok vydania: 2009
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich spracovanie a analýzu vyúsťujúcu do záverečnej správy. Monografia je určená marketingovému manažmentu a študentom.
Našli ste chybu?