Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Pokrízové trendy v personálnom manažmente
1x
Pokrízové trendy v personálnom manažmente Book: Pokrízové trendy v personálnom manažmente
3 stars - 1
Kríza definitívne zmenila pohľad na fungovanie manažmentu a obnažila niektoré, zatiaľ nedostatočne diskutované problémy. Pozeráte na svojich zamestnancov ako na partnerov, ktorí do spoločnosti investujú svoj čas a znalosti? Viete, ako si v pokrízovom období zabezpečiť ich lojalitu? Uvažujete, ako reagovať na mladú generáciu, tzv. „Generáciu Z“, ktorá má úplne iné pracovné návyky a finančné nároky? Vnímate zavádzanie zmien v spoločnosti ako výzvu a posun vpred? Rozmýšľajte do budúcnosti! Budete po kríze patriť k víťazom alebo k porazeným? Brožúra ponúka inovatívne a inšpiratívne myšlienky, ktoré reagujú na všetko, čo kríza zmenila a mala zmeniť v myslení manažérov. Urobte krok dopredu a pouvažujte nad riešeniami, ktoré doteraz ešte nikto nepriniesol. Obsah 1.KRÍZA HODNÔT A JEJ DOPAD NA PERSONÁLNY MANAŽMENT 2.PERSONÁLNY MANAŽMENT – ZAČAŤ MUSÍME OD SEBA 3.SPRÁVNI ĽUDIA NA SPRÁVNE PRACOVNÉ MIESTO 4. ZAMESTNANEC AKO INVESTOR 5. GENERÁCIA „Z“ 6. ZMENA AKO PERMANENTNÝ NÁSTROJ MANAŽMENTU
  1. Odborná literatúra

Pokrízové trendy v personálnom manažmente

Bernardína Borsíková , Branislav Jelenčík , Igor Meňovský

Pokrízové trendy v personálnom manažmente

Bernardína Borsíková , Branislav Jelenčík , Igor Meňovský

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Raabe
  • ISBN: 978–8089182–44–
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Kríza definitívne zmenila pohľad na fungovanie manažmentu a obnažila niektoré, zatiaľ nedostatočne diskutované problémy. Pozeráte na svojich zamestnancov ako na partnerov, ktorí do spoločnosti investujú svoj čas a znalosti? Viete, ako si v pokrízovom období zabezpečiť ich lojalitu? Uvažujete, ako reagovať na mladú generáciu, tzv. „Generáciu Z“, ktorá má úplne iné pracovné návyky a finančné nároky? Vnímate zavádzanie zmien v spoločnosti ako výzvu a posun vpred? Rozmýšľajte do budúcnosti! Budete po kríze patriť k víťazom alebo k porazeným? Brožúra ponúka inovatívne a inšpiratívne myšlienky, ktoré reagujú na všetko, čo kríza zmenila a mala zmeniť v myslení manažérov. Urobte krok dopredu a pouvažujte nad riešeniami, ktoré doteraz ešte nikto nepriniesol. Obsah 1.KRÍZA HODNÔT A JEJ DOPAD NA PERSONÁLNY MANAŽMENT 2.PERSONÁLNY MANAŽMENT – ZAČAŤ MUSÍME OD SEBA 3.SPRÁVNI ĽUDIA NA SPRÁVNE PRACOVNÉ MIESTO 4. ZAMESTNANEC AKO INVESTOR 5. GENERÁCIA „Z“ 6. ZMENA AKO PERMANENTNÝ NÁSTROJ MANAŽMENTU

Našli ste chybu?