Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Mikrovyučovacia analýza komunikácie učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou
1x
Mikrovyučovacia analýza komunikácie učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou Book: Mikrovyučovacia analýza komunikácie učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou
3 stars - 1
Predložená monografia prináša prehľadné spracovanie poznatkov z pomerne málo známej, resp. málo uvedomovanej stránky edukačného procesu. Autorka v nej zdôrazňuje kvalitu vzťahu učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou. V publikácii prezentuje výsledky analýzy edukačného štýlu učiteľov variantu B učebných osnov špeciálnej základnej školy prostredníctvom Flandersovej metódy analýzy vyučovacej hodiny. Edukačný štýl vyjadruje mierou indexu direktivity a indexu motivácie. Výsledky ukazujú, že napriek prevládajúcim humanizačným trendom v slovenskom školstve, postavenie učiteľa v edukačnom procese je naďalej dominantné. Zdôraznením napĺňania myšlienok humanistickej koncepcie v špeciálnom školstve publikácia prispieva k rozpracovaniu jej teórie v oblasti špeciálnej edukácie žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou a ukazuje na produktívne možnosti výskumu, osobnostného poradenstva i zlepšenia manažmentu školy prostredníctvom mikrovyučovacích analýz. Práca je vhodná pre učiteľov žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou, ako doplnková študijná literatúra pre fakulty pripravujúce špeciálnych pedagógov, ale aj ostatných pedagógov, sociálnych pedagógov, poradcov. -
  1. Odborná literatúra

Mikrovyučovacia analýza komunikácie učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou

Stanislava Mandzáková

Mikrovyučovacia analýza komunikácie učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou

Stanislava Mandzáková

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Predložená monografia prináša prehľadné spracovanie poznatkov z pomerne málo známej, resp. málo uvedomovanej stránky edukačného procesu. Autorka v nej zdôrazňuje kvalitu vzťahu učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou. V publikácii prezentuje výsledky analýzy edukačného štýlu učiteľov variantu B učebných osnov špeciálnej základnej školy prostredníctvom Flandersovej metódy analýzy vyučovacej hodiny. Edukačný štýl vyjadruje mierou indexu direktivity a indexu motivácie. Výsledky ukazujú, že napriek prevládajúcim humanizačným trendom v slovenskom školstve, postavenie učiteľa v edukačnom procese je naďalej dominantné. Zdôraznením napĺňania myšlienok humanistickej koncepcie v špeciálnom školstve publikácia prispieva k rozpracovaniu jej teórie v oblasti špeciálnej edukácie žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou a ukazuje na produktívne možnosti výskumu, osobnostného poradenstva i zlepšenia manažmentu školy prostredníctvom mikrovyučovacích analýz. Práca je vhodná pre učiteľov žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou, ako doplnková študijná literatúra pre fakulty pripravujúce špeciálnych pedagógov, ale aj ostatných pedagógov, sociálnych pedagógov, poradcov. -

Našli ste chybu?