Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Firemná filantropia na Slovensku
1x
Firemná filantropia na Slovensku Book: Firemná filantropia na Slovensku
3 stars - 1
Editori Jozef Majchrák a Lýdia Marošiová ponúkajú čitateľovi sondu do problematiky firemného darcovstva. Publikácia Firemná filantropia na Slovensku je výstupom z kvalitatívneho sociologického výskumu, ktorý realizoval Inštitút pre verejné otázky na prelome rokov 2003 a 2004. Publikácia poodkrýva doteraz fungujúce darcovské stratégie vybraných veľkých firiem, ale aj malých a stredných podnikateľov a načrtáva modely spolupráce medzi podnikateľskými subjektami a neziskovými organizáciami. Kniha reaguje na aktuálnu tému slovenských neziskových organizácií – nutnosť orientovať sa na budovanie vzťahov s podnikateľskými subjektami, ako zdrojmi podpory nahrádzajúcimi etablované zahraničné nadácie. Tie svoju podporu presúvajú od Slovenska čoraz viac smerom na východ a na Balkán. Kniha má potenciál stať sa základom pre budovanie stratégií neziskových organizácií na získavanie firemných zdrojov ako i pre definovanie spôsobu, akým sa jednotlivé firmy stavajú k darcovstvu.
  1. Životopisy

Firemná filantropia na Slovensku

Jozef Majchrák , Lýdia Marošiová

  • Jazyk: slovenský
  • Žáner: Životopisy
  • Počet strán: 111
  • Rok vydania: 2004

Firemná filantropia na Slovensku

Jozef Majchrák , Lýdia Marošiová

  • Jazyk: slovenský
  • Žáner: Životopisy
  • Počet strán: 111
  • Rok vydania: 2004

Na túto knihu čaká momentálne 1 čitateľ

dudasik1

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Editori Jozef Majchrák a Lýdia Marošiová ponúkajú čitateľovi sondu do problematiky firemného darcovstva. Publikácia Firemná filantropia na Slovensku je výstupom z kvalitatívneho sociologického výskumu, ktorý realizoval Inštitút pre verejné otázky na prelome rokov 2003 a 2004. Publikácia poodkrýva doteraz fungujúce darcovské stratégie vybraných veľkých firiem, ale aj malých a stredných podnikateľov a načrtáva modely spolupráce medzi podnikateľskými subjektami a neziskovými organizáciami. Kniha reaguje na aktuálnu tému slovenských neziskových organizácií – nutnosť orientovať sa na budovanie vzťahov s podnikateľskými subjektami, ako zdrojmi podpory nahrádzajúcimi etablované zahraničné nadácie. Tie svoju podporu presúvajú od Slovenska čoraz viac smerom na východ a na Balkán. Kniha má potenciál stať sa základom pre budovanie stratégií neziskových organizácií na získavanie firemných zdrojov ako i pre definovanie spôsobu, akým sa jednotlivé firmy stavajú k darcovstvu.

Našli ste chybu?