Efektívny marketing CZ
- Jazyk: český
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 72
- Rok vydania: 2003
Efektívny marketing CZ
- Jazyk: český
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 72
- Rok vydania: 2003
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne túto knihu ponúkaju 2 čitatelia
Chcem tiež predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Praktické techniky vám ukážu, ako rozvinúť efektívne marketingové schopnosti a plán, aj to, ako realizovať marketingovú stratégiu. Jednoduché kontrolné zoznamy vám umožnia preskúmať každý aspekt zhromažďovania, analýzy a využívania prieskumov trhu. Zrozumiteľné tabuľky a diagramy vám pomôžu realizovať reklamnú a propagačnú kampaň, aby ste zdokonalili imidž svojej obchodnej spoločnosti. Prehľadný text a obrázky sa venujú každému aspektu spoznávania vašich zákazníkov a budovania ich lojálnosti. Naučte sa všetko, čo potrebujete vedieť, aby ste zdokonalili svoje marketingové schopnosti, od prieskumov a analýzy návykov kupujúcich zákazníkov až po tvorbu a manažment silnej obchodnej značky. Efektívny marketing vám ukáže, ako maximalizovať svoj podiel na trhu tým, že udržiavate krok s najnovšími trendmi, zdokonaľujete svoju konkurencieschopnosť a rozviniete víťaznú marketingovú stratégiu. Poskytne vám praktické informácie o tom, ako vylepšiť svoj obchodný imidž. Účinné odporúčania a nápady vám pomôžu výrazne zdokonaliť možnosti vytvárania produktov, ktoré budú na trhu vždy jednoznačne rozpoznateľné.
Našli ste chybu?