Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Písanie a slohová výchova v 4. ročníku ZŠ
1x
Písanie a slohová výchova v 4. ročníku ZŠ Book: Písanie a slohová výchova v 4. ročníku ZŠ
4 stars - 1
Písanky Písanie a slohová výchova v 4. ročníku ZŠ – komunikácia písanou rečou sú spracované v súlade s predpísaným obsahom vzdelávania v 4. ročníku ZŠ, pričom rešpektujú súčasné trendy vo vyučovaní materinského jazyka. Ich cieľom je rozšíriť ponuku predpísaných komunikačných tém, aby dochádzalo k precvičeniu a upevneniu základného učiva slovenského jazyka a slohu. Rôzne druhy úloh prirodzeným spôsobom učia deti reprodukovať text, správne formulovať vety, tvoriť osnovu alebo rozprávať podľa osnovy, pričom musia sledovať časovú postupnosť, opísať vec alebo činnosť, vyjadriť svoj názor, diskutovať na danú tému. Práca s textom podporuje rozvoj slovnej zásoby, pričom využíva aj medzipredmetové vzťahy. Viaceré texty a úlohy na prácu s nimi odrážajú aktuálne problémy detí v súčasnosti, obsahujú príklady z reálneho života. Autorka poskytuje deťom priestor na vyjadrenie svojich životných skúseností a zážitkov podľa časovej a príčinnej súvislosti. Vďaka tvorivému písaniu, možnosti tvorivej dramatizácie, rolovej hre, má vyučovanie predpoklady realizácie v komunikačno-zážitkovej rovine, a tak vytvára pre deti možnosti na prežívanie úspechu a dôležitosti.
  1. Slovníky a učebnice

Písanie a slohová výchova v 4. ročníku ZŠ

Viera Damboráková-Huliačková

Písanie a slohová výchova v 4. ročníku ZŠ

Viera Damboráková-Huliačková

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Písanky Písanie a slohová výchova v 4. ročníku ZŠ – komunikácia písanou rečou sú spracované v súlade s predpísaným obsahom vzdelávania v 4. ročníku ZŠ, pričom rešpektujú súčasné trendy vo vyučovaní materinského jazyka. Ich cieľom je rozšíriť ponuku predpísaných komunikačných tém, aby dochádzalo k precvičeniu a upevneniu základného učiva slovenského jazyka a slohu. Rôzne druhy úloh prirodzeným spôsobom učia deti reprodukovať text, správne formulovať vety, tvoriť osnovu alebo rozprávať podľa osnovy, pričom musia sledovať časovú postupnosť, opísať vec alebo činnosť, vyjadriť svoj názor, diskutovať na danú tému. Práca s textom podporuje rozvoj slovnej zásoby, pričom využíva aj medzipredmetové vzťahy. Viaceré texty a úlohy na prácu s nimi odrážajú aktuálne problémy detí v súčasnosti, obsahujú príklady z reálneho života. Autorka poskytuje deťom priestor na vyjadrenie svojich životných skúseností a zážitkov podľa časovej a príčinnej súvislosti. Vďaka tvorivému písaniu, možnosti tvorivej dramatizácie, rolovej hre, má vyučovanie predpoklady realizácie v komunikačno-zážitkovej rovine, a tak vytvára pre deti možnosti na prežívanie úspechu a dôležitosti.

Našli ste chybu?