Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Prírodoveda pre 1. - 4. ročník
1x
Prírodoveda pre 1. - 4. ročník Book: Prírodoveda pre 1. - 4. ročník
4 stars - 1
Táto praktická, farebne spracovaná metodika je pre učiteľa hodnotnou pomôckou na hodinách prírodovedy. Ponúka prípravy na celú hodinu s možnosťou variácií. Metodická príručka učiteľovi ukáže, ako používať digitálne obsahy v praxi a dať tak vyučovaniu prírodovedy úplne iný rozmer. Narastajúce problémy v oblasti životného prostredia, rozvoj biotechnológií, ako aj otázky zdravého životného štýlu nastolili potrebu sústrediť sa na poznávanie reálnej živej prírody vo vzájomných súvislostiach a vo vzťahu k človeku. Orientácia na praktické otázky spolu s využívaním moderných didaktických metód a prostriedkov otvorili priestor na rozvoj kľúčových kompetencií žiaka, predovšetkým funkčnú gramotnosť (schopnosť riešiť problémy, pracovať s informáciami a pod.) a prírodovednú gramotnosť (schopnosť vnímať prírodu ako celok).
  1. Slovníky a učebnice

Prírodoveda pre 1. - 4. ročník

Ivana Sobotová , Eva Raffajová

Prírodoveda pre 1. - 4. ročník

Ivana Sobotová , Eva Raffajová

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Raabe
  • ISBN: 9788089182862
  • Väzba: zakladač

Popis knihy

Táto praktická, farebne spracovaná metodika je pre učiteľa hodnotnou pomôckou na hodinách prírodovedy. Ponúka prípravy na celú hodinu s možnosťou variácií. Metodická príručka učiteľovi ukáže, ako používať digitálne obsahy v praxi a dať tak vyučovaniu prírodovedy úplne iný rozmer. Narastajúce problémy v oblasti životného prostredia, rozvoj biotechnológií, ako aj otázky zdravého životného štýlu nastolili potrebu sústrediť sa na poznávanie reálnej živej prírody vo vzájomných súvislostiach a vo vzťahu k človeku. Orientácia na praktické otázky spolu s využívaním moderných didaktických metód a prostriedkov otvorili priestor na rozvoj kľúčových kompetencií žiaka, predovšetkým funkčnú gramotnosť (schopnosť riešiť problémy, pracovať s informáciami a pod.) a prírodovednú gramotnosť (schopnosť vnímať prírodu ako celok).

Našli ste chybu?