Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Úvod do výskumu trhu
1x
Úvod do výskumu trhu Book: Úvod do výskumu trhu
3 stars - 1
Skúmanie trhu vo výskumných agentúrach, práve tak ako vo výrobných alebo obchodných organizáciách reaguje na tieto výzvy v celosvetovom merítku. Dochádza k prehodnoteniu tradičných metód a postupov skúmania trhu a v kontexte progresívnych informačných technológií k odkrývaniu nových informačných zdrojov a sofistikovaných analýz s cieľom poskytnúť manažérom správny druh informácií pre rozhodovanie. Tento proces hľadania a využívania symbiózy tradičných i nových spôsobov výskumu trhu často prináša špecifické inovatívne riešenia, z ktorých mnohé reprezentujú obchodným tajomstvom chránené know-how.
  1. Odborná literatúra

Úvod do výskumu trhu

Kornélia Richterová

Úvod do výskumu trhu

Kornélia Richterová

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Sprint dva
  • ISBN: 9788089393954
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Skúmanie trhu vo výskumných agentúrach, práve tak ako vo výrobných alebo obchodných organizáciách reaguje na tieto výzvy v celosvetovom merítku. Dochádza k prehodnoteniu tradičných metód a postupov skúmania trhu a v kontexte progresívnych informačných technológií k odkrývaniu nových informačných zdrojov a sofistikovaných analýz s cieľom poskytnúť manažérom správny druh informácií pre rozhodovanie. Tento proces hľadania a využívania symbiózy tradičných i nových spôsobov výskumu trhu často prináša špecifické inovatívne riešenia, z ktorých mnohé reprezentujú obchodným tajomstvom chránené know-how.

Našli ste chybu?