Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Nová paradigma znalostného manažmentu
1x
Nová paradigma znalostného manažmentu Book: Nová paradigma znalostného manažmentu
3 stars - 1
Znalosti sa stávajú základom rastu bohatstva. Keďže sa trh dynamicky mení, rastie počet nových technológií, rýchlejšie pribúdajú konkurenti, výrobky zastarávajú prakticky „cez noc, úspešnými sa stávajú tie organizácie, ktoré ustavične produkujú nové znalosti, šíria ich v rámci celej organizačnej štruktúry a dokážu ich rýchlo premieňať na nové technológie a výstupy. Cieľom publikácie je s využitím poznatkov o intelektuálnom kapitáli a znalostnom manažmente vymedziť novú paradigmu znalostného manažmentu a na jej základe navrhnúť nový koncept organizácie. Autorka chce zároveň eliminovať zúžené vnímanie znalostného manažmentu a poukázať na jeho viacdimenzionálnosť a komplexnosť. Publikácia je určená nielen študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, ale aj odbornej verejnosti a každému so záujmom o túto, v súčasnosti výsostne aktuálnu problematiku.
  1. Odborná literatúra

Nová paradigma znalostného manažmentu

Dagmar Kokavcová

Nová paradigma znalostného manažmentu

Dagmar Kokavcová

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Znalosti sa stávajú základom rastu bohatstva. Keďže sa trh dynamicky mení, rastie počet nových technológií, rýchlejšie pribúdajú konkurenti, výrobky zastarávajú prakticky „cez noc, úspešnými sa stávajú tie organizácie, ktoré ustavične produkujú nové znalosti, šíria ich v rámci celej organizačnej štruktúry a dokážu ich rýchlo premieňať na nové technológie a výstupy. Cieľom publikácie je s využitím poznatkov o intelektuálnom kapitáli a znalostnom manažmente vymedziť novú paradigmu znalostného manažmentu a na jej základe navrhnúť nový koncept organizácie. Autorka chce zároveň eliminovať zúžené vnímanie znalostného manažmentu a poukázať na jeho viacdimenzionálnosť a komplexnosť. Publikácia je určená nielen študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, ale aj odbornej verejnosti a každému so záujmom o túto, v súčasnosti výsostne aktuálnu problematiku.

Našli ste chybu?