Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Písanie a slohová výchova v 3. ročníku ZŠ (Pracovný zošit – 2. časť)
1x
Písanie a slohová výchova v 3. ročníku ZŠ (Pracovný zošit – 2. časť) Book: Písanie a slohová výchova v 3. ročníku ZŠ (Pracovný zošit – 2. časť)
4 stars - 1
Písanky Písanie a slohová výchova v 3. ročníku ZŠ – komunikácia písanou rečou sú spracované v súlade s predpísaným obsahom vzdelávania v 3. ročníku ZŠ, pričom rešpektujú súčasné trendy vo vyučovaní materinského jazyka. Ich cieľom je rozšíriť ponuku predpísaných komunikačných tém, aby dochádzalo k precvičeniu a upevneniu základného učiva slovenského jazyka a slohu. Rôzne druhy úloh prirodzeným spôsobom učia deti orientovať sa v texte, čítať s porozumením, vyberať z textu podstatné informácie, triediť ich a dopĺňať. Práca s textom podporuje rozvoj slovnej zásoby, pričom využíva aj medzipredmetové vzťahy.Úlohy podporujú tiež rozvoj fantázie a predstavivosti, dávajú priestor na nácvik a zdokonaľovanie zručnosti jednoduchého a súvislého vyjadrovania sa a formulácie vlastných myšlienok písanou formou.
  1. Slovníky a učebnice

Písanie a slohová výchova v 3. ročníku ZŠ (Pracovný zošit – 2. časť)

Viera Damboráková

Písanie a slohová výchova v 3. ročníku ZŠ (Pracovný zošit – 2. časť)

Viera Damboráková

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Písanky Písanie a slohová výchova v 3. ročníku ZŠ – komunikácia písanou rečou sú spracované v súlade s predpísaným obsahom vzdelávania v 3. ročníku ZŠ, pričom rešpektujú súčasné trendy vo vyučovaní materinského jazyka. Ich cieľom je rozšíriť ponuku predpísaných komunikačných tém, aby dochádzalo k precvičeniu a upevneniu základného učiva slovenského jazyka a slohu. Rôzne druhy úloh prirodzeným spôsobom učia deti orientovať sa v texte, čítať s porozumením, vyberať z textu podstatné informácie, triediť ich a dopĺňať. Práca s textom podporuje rozvoj slovnej zásoby, pričom využíva aj medzipredmetové vzťahy.Úlohy podporujú tiež rozvoj fantázie a predstavivosti, dávajú priestor na nácvik a zdokonaľovanie zručnosti jednoduchého a súvislého vyjadrovania sa a formulácie vlastných myšlienok písanou formou.

Našli ste chybu?