Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Inovatívne a aktivizujúce metódy vo výučbe 1.- 4. ročníka ZŠ
1x
Inovatívne a aktivizujúce metódy vo výučbe 1.- 4. ročníka ZŠ Book: Inovatívne a aktivizujúce metódy vo výučbe 1.- 4. ročníka ZŠ
3 stars - 1
Praktická príručka určená učiteľom na 1. stupni ZŠ. Približuje jednotlivé inovatívne a aktivizujúce metódy, napr. (problémová, zážitková, projektová metóda), a to prostredníctvom teoretických informácií a následne praktickou ukážkou využitia jednej metódy na jednom učive. V prepojení na vzdelávacie oblasti a jednotlivé ročníky poskytuje ukážky, ako využívať aktivizujúce metódy v konkrétnom učive. Obsahuje inšpirácie na výučbu prierezových tém a integráciu tém a predmetov.Výhody publikácie: * Námety, ktoré pomáhajú vykonávať prácu v súlade s požiadavkou školskej reformy na modernizáciu vyučovania. * Praktické ukážky, ktoré učiteľovi pomôžu inovovať výchovno-vzdelávací proces. * Návody, ktoré pomôžu učiteľovi osvojiť si inovatívne a aktivizujúce metódy a rozvíjať jeho vlastnú kreativitu. * Nápady, ako motivovať a aktivizovať všetkých žiakov súčasne. * Pracovné listy pre žiakov. * Poskytuje oporu pri začleňovaní prierezových tém do vyučovania a pri vnútropredmetovej a medzipredmetovej integrácii. * Rieši problém s nedostatkom nápadov a šetrí čas.Obsah:AŠkolská reforma a vybrané metódy A1 Školská reforma a vybrané inovatívne a aktivizujúce metódy A2 Problémová metóda A3 Zážitková metóda A4 Projektová metóda A5 Vyučovacia metóda A6 Metódy skúmaniaBInšpirácie na výučbu prierezových tém B1 Multikultúrna výchova B2 Environmentálna výchova B3 Osobnostný s sociálny rozvoj B4 Dopravná výchovaCIntegrácia tematických celkov a predmetov C1 Medzipredmetová integrácia v 1. ročníku C2 Medzipredmetová integrácia v 2. ročníku C3 Medzipredmetová integrácia v 3. ročníku C4 Medzipredmetová integrácia v 4. ročníku C5 Vnútropredmetová integrácia C6 Medziročníková integráciaDAktivizujúce metódy v jednotlivých oblastiach vzdelávania v 1. ročníku D1 Jazyk a komunikácia D2 Matematika a práca s informáciami D3 Umenie a kultúra D4 Príroda a spoločnosť D5 Človek a hodnotyEAktivizujúce metódy v jednotlivých oblastiach vzdelávania v 2. ročníku E1 Jazyk a komunikácia E2 Matematika a práca s informáciami E3 Príroda a spoločnosťFAktivizujúce metódy v jednotlivých oblastiach vzdelávania v 3. ročníku F1 Jazyk a komunikácia F2 Človek a hodnoty F3 Telesná výchova F4 Matematika a práca s informáciami F5 Príroda a spoločnosťGAktivizujúce metódy v jednotlivých oblastiach vzdelávania v 4. ročníku G1 Jazyk a komunikácia G2 Matematika a práca s informáciami G3 Príroda a spoločnosť G4 Umenie a kultúra
  1. Odborná literatúra

Inovatívne a aktivizujúce metódy vo výučbe 1.- 4. ročníka ZŠ

Inovatívne a aktivizujúce metódy vo výučbe 1.- 4. ročníka ZŠ

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Raabe
  • ISBN: 9788089182541

Popis knihy

Praktická príručka určená učiteľom na 1. stupni ZŠ. Približuje jednotlivé inovatívne a aktivizujúce metódy, napr. (problémová, zážitková, projektová metóda), a to prostredníctvom teoretických informácií a následne praktickou ukážkou využitia jednej metódy na jednom učive. V prepojení na vzdelávacie oblasti a jednotlivé ročníky poskytuje ukážky, ako využívať aktivizujúce metódy v konkrétnom učive. Obsahuje inšpirácie na výučbu prierezových tém a integráciu tém a predmetov.Výhody publikácie: * Námety, ktoré pomáhajú vykonávať prácu v súlade s požiadavkou školskej reformy na modernizáciu vyučovania. * Praktické ukážky, ktoré učiteľovi pomôžu inovovať výchovno-vzdelávací proces. * Návody, ktoré pomôžu učiteľovi osvojiť si inovatívne a aktivizujúce metódy a rozvíjať jeho vlastnú kreativitu. * Nápady, ako motivovať a aktivizovať všetkých žiakov súčasne. * Pracovné listy pre žiakov. * Poskytuje oporu pri začleňovaní prierezových tém do vyučovania a pri vnútropredmetovej a medzipredmetovej integrácii. * Rieši problém s nedostatkom nápadov a šetrí čas.Obsah:AŠkolská reforma a vybrané metódy A1 Školská reforma a vybrané inovatívne a aktivizujúce metódy A2 Problémová metóda A3 Zážitková metóda A4 Projektová metóda A5 Vyučovacia metóda A6 Metódy skúmaniaBInšpirácie na výučbu prierezových tém B1 Multikultúrna výchova B2 Environmentálna výchova B3 Osobnostný s sociálny rozvoj B4 Dopravná výchovaCIntegrácia tematických celkov a predmetov C1 Medzipredmetová integrácia v 1. ročníku C2 Medzipredmetová integrácia v 2. ročníku C3 Medzipredmetová integrácia v 3. ročníku C4 Medzipredmetová integrácia v 4. ročníku C5 Vnútropredmetová integrácia C6 Medziročníková integráciaDAktivizujúce metódy v jednotlivých oblastiach vzdelávania v 1. ročníku D1 Jazyk a komunikácia D2 Matematika a práca s informáciami D3 Umenie a kultúra D4 Príroda a spoločnosť D5 Človek a hodnotyEAktivizujúce metódy v jednotlivých oblastiach vzdelávania v 2. ročníku E1 Jazyk a komunikácia E2 Matematika a práca s informáciami E3 Príroda a spoločnosťFAktivizujúce metódy v jednotlivých oblastiach vzdelávania v 3. ročníku F1 Jazyk a komunikácia F2 Človek a hodnoty F3 Telesná výchova F4 Matematika a práca s informáciami F5 Príroda a spoločnosťGAktivizujúce metódy v jednotlivých oblastiach vzdelávania v 4. ročníku G1 Jazyk a komunikácia G2 Matematika a práca s informáciami G3 Príroda a spoločnosť G4 Umenie a kultúra

Našli ste chybu?