Marketing
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 431
- Rok vydania: 2005
Marketing
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 431
- Rok vydania: 2005
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne túto knihu ponúka 1 čitateľ
Chcem tiež predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Tretie, prepracované a doplnené vydanie Marketing orientuje podnikateľské úsilie na také stratégie, systém organizácie a činnosti, ktoré umožňujú dosiahnuť úspech v podmienkach trhovej ekonomiky. Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Súčasťou publikácie je slovník odborných výrazov, ktorý spracoval autorský kolektív v spolupráci so Slovenskou marketingovou spoločnosťou. Z obsahu: Základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti Prostredie marketingovej činnosti podniku Marketingové strategické rozhodnutia Nástroje marketingu Rozvoj marketingovej koncepcie
Našli ste chybu?