Digitálna značka
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 240
- Rok vydania: 2011
Digitálna značka
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 240
- Rok vydania: 2011
Na túto knihu čaká momentálne 1 čitateľ
Aktuálne túto knihu ponúkaju 4 čitatelia
peter.rosko, monikasaganova, lya, jozefinabuc
Chcem tiež predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať. Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online platformy, akými sú Facebook, Twitter, ale aj YouTube, blogy či rôzne digitálne aplikácie. Marketérom, obchodníkom, ale aj firmám pomáha pri rozhodovaní, ktorý konkrétny digitálny nástroj v akej situácii použiť, ktorú formu online interakcie zvoliť a ako získané názory od zákazníkov využiť vo svoj prospech.
Našli ste chybu?