
Marketing služieb
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 302
- Rok vydania: 2006
Marketing služieb
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 302
- Rok vydania: 2006
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Spoločenský vývoj prechádza od masovej výroby a spotreby potravín, cez masovú výrobu a spotrebu iných hmotných statkov (predmetov dlhodobej spotreby) ku spotrebe služieb. Služby začínajú predstavovať podstatnú časť výdavkov domácností a podnikov. Nárast spotreby služieb je ovplyvňovaný spoločenským rozvojom, rastom produktivity práce, zmenami vo sfére výroby, neustálou modifikáciou spotrebných predmetov, kultúrnym rozvojom človeka, zmenou životného štýlu, zmenou hodnotovej štruktúry a ďalšími faktormi. Obdobie posledných desaťročí minulého storočia sa často označuje aj ako obdobie rozvoja služieb. Svedčí o tom rozvoj služieb na strane ponuky, ale aj rozvoj dopytu po službách. Z uvedených dôvodov sa teórii a praxi poskytovania služieb v posledných rokoch venuje pozornosť aj u nás. Viaceré publikácie sa venujú manažmentu služieb, teórii služieb, kvalite služieb, ekonomike služieb alebo marketingu služieb. K poslednej uvedenej oblasti zaraďujeme aj túto publikáciu, ktorú ponúkame čitateľom zaujímajúcim sa o oblasť služieb. Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb.
Našli ste chybu?