Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Marketing služieb
1x
Marketing služieb Book: Marketing služieb
4 stars - 1
Spoločenský vývoj prechádza od masovej výroby a spotreby potravín, cez masovú výrobu a spotrebu iných hmotných statkov (predmetov dlhodobej spotreby) ku spotrebe služieb. Služby začínajú predstavovať podstatnú časť výdavkov domácností a podnikov. Nárast spotreby služieb je ovplyvňovaný spoločenským rozvojom, rastom produktivity práce, zmenami vo sfére výroby, neustálou modifikáciou spotrebných predmetov, kultúrnym rozvojom človeka, zmenou životného štýlu, zmenou hodnotovej štruktúry a ďalšími faktormi. Obdobie posledných desaťročí minulého storočia sa často označuje aj ako obdobie rozvoja služieb. Svedčí o tom rozvoj služieb na strane ponuky, ale aj rozvoj dopytu po službách. Z uvedených dôvodov sa teórii a praxi poskytovania služieb v posledných rokoch venuje pozornosť aj u nás. Viaceré publikácie sa venujú manažmentu služieb, teórii služieb, kvalite služieb, ekonomike služieb alebo marketingu služieb. K poslednej uvedenej oblasti zaraďujeme aj túto publikáciu, ktorú ponúkame čitateľom zaujímajúcim sa o oblasť služieb. Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb.
  1. Odborná literatúra

Marketing služieb

Jaroslav Ďaďo , Janka Petrovičová , Miroslava Kostková

Marketing služieb

Jaroslav Ďaďo , Janka Petrovičová , Miroslava Kostková

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Epos
  • ISBN: 8080576629
  • Väzba: pevná

Popis knihy

Spoločenský vývoj prechádza od masovej výroby a spotreby potravín, cez masovú výrobu a spotrebu iných hmotných statkov (predmetov dlhodobej spotreby) ku spotrebe služieb. Služby začínajú predstavovať podstatnú časť výdavkov domácností a podnikov. Nárast spotreby služieb je ovplyvňovaný spoločenským rozvojom, rastom produktivity práce, zmenami vo sfére výroby, neustálou modifikáciou spotrebných predmetov, kultúrnym rozvojom človeka, zmenou životného štýlu, zmenou hodnotovej štruktúry a ďalšími faktormi. Obdobie posledných desaťročí minulého storočia sa často označuje aj ako obdobie rozvoja služieb. Svedčí o tom rozvoj služieb na strane ponuky, ale aj rozvoj dopytu po službách. Z uvedených dôvodov sa teórii a praxi poskytovania služieb v posledných rokoch venuje pozornosť aj u nás. Viaceré publikácie sa venujú manažmentu služieb, teórii služieb, kvalite služieb, ekonomike služieb alebo marketingu služieb. K poslednej uvedenej oblasti zaraďujeme aj túto publikáciu, ktorú ponúkame čitateľom zaujímajúcim sa o oblasť služieb. Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb.

Našli ste chybu?