Ponúkané knihy (165646 ponúkaných kníh )
Za každú knižku, ktorú pridáte na predaj do Čarovnej poličky, darujeme 1 cent nadácii Integra a prispejeme tak na vzdelávanie 5 ročného dievčatka Sherry.
-
Joan Seymour Věčná ambra
Príbeh o nenaplnenom ľúbostnom cite a búrlivom osude krásnej a urodzenej ženy v honosnom a mnohofarebnom prostredí...
2 ponúky
(Ponúka pred: 9mesiacov) Kúpiť za 8 € -
Rudolf Sivák Slovník znalostnej ekonomiky
Výkladový slovník znalostnej ekonomiky obsahuje aj anglické a nemecké ekvivalenty ekonomických pojmov používané v zahraničnej literatúre...
1 ponúka
(Ponúka pred: 9mesiacov) Kúpiť za 8 € -
Stephen Hawking Ilustrovaná teória všetkého
Stephen Hawking ešte nikdy nebol taký zrozumitelný a výstižný ako vo svojej knihe Ilustrovaná teória všetkého, ktorá je vlastne prepisom série prednášok z Cambridgeskej univerzity. Autor svojím osobitým štýlom okoreneným suchým anglickým humorom podáva fascinujúci pohľad na svet okolo nás a nevyhýba sa ani presahom do oblasti filozofie či dokonca teológie. Táto kniha, ktorá sa dôsledne vyhýba matematickým vzorcom,…
2 ponúky
(Ponúka pred: 9mesiacov) Kúpiť za 40 € -
Maurice Hamilton Formula 1 Šampióni (Legendárni jazdci F1)
1 ponúka
(Ponúka pred: 9mesiacov) Kúpiť za 23 € -
Erik Šoltés Štatistické metódy pre ekonómov
Zbierka príkladov nadväzuje na vysokoškolskú učebnicu Štatistické metódy pre ekonómov, ktorá vyšla vo vydavateľstve Wolters Kluwer (pôvodne Iura Edition) v roku 2009. Pri zostavovaní zbierky príkladov vychádzali autori z predpokladu, že študent pochopí princípy štatistických metód a bude schopný výsledky z ich aplikácie správne interpretovať, ak vie tieto metódy aplikovať vlastným výpočtom. Zároveň si autori…
1 ponúka
(Ponúka pred: 9mesiacov) Kúpiť za 5 € -
Viera Cibáková, Gabriela Bartáková Základy marketingu
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných častí: základné pojmy marketingu a tvorba marketingovej koncepcie, strategické a marketingové…
5 ponúk
(Ponúka pred: 9mesiacov) Kúpiť za 5 €