Ponúkané knihy (166226 ponúkaných kníh )
Za každú knižku, ktorú pridáte na predaj do Čarovnej poličky, darujeme 1 cent nadácii Integra a prispejeme tak na vzdelávanie 6 ročného dievčatka Sherry.
-
Jacqueline Susannová Raz nestačí
V románe Raz nestačí opisuje Susannová dojímavý príbeh mladého dievčaťa January Waynovej, ktorá je dcérou úspešného filmového producenta, playboya a hazardného hráča. Napriek bohatstvu a kráse je jej život poznačený nešťastnými udalosťami a sklamaniami v láske, ktoré ju postupne privádzajú k narkománii. Jej osud sa prelína so životnými peripetiami viacerých zaujímavých postáv zo sveta šoubiznisu a spoločenskej…
6 ponúk
(Ponúka pred: 9 dní) Kúpiť za 3 € -
Danielle Steel Dotyk svetla
Veľa rodičov má vážne problémy s dospievajúcimi deťmi, najmä s takými, na ktorých na prvý pohľad nevidieť vážne ochorenie. Danielle Steelová so srdcom milujúcj matky opísala osobnú tragédiu svojho syna, nadaného chlapca, textára a hudobníka trpiaceho maniodepresívnou psychózou. Problémy s jeho správaním, so štúdioum a liečením ovplyvnili spisovateľkin súkromný život, rozchod s manželom i problémy s novým priateľom.…
2 ponúky
(Ponúka pred: 9 dní) Kúpiť za 3 € -
Pomien Matuška Nápoje na každý deň
Je všeobecne známe, že nenahraditeľným doplnkom našej každodennej potravy sú nápoje. Vhodne volený a podávaný nápoj, ktorý dopĺňa pokrm, prispieva k zvýšeniu kultúry stravovania. V tejto knižke vás autori oboznámia s množstvom osviežujúcich známych i menej známych nápojov, pričom uvádzajú nielen ich použitie, ale i spôsoby a možnosti ich prípravy pri rozličných príležitostiach.
2 ponúky
(Ponúka pred: 10 dní) Kúpiť za 2 € -
Lukáš Kovanda Prečo je vzduch zadarmo a panenstvo drahé
Aj vďaka knihám ako Freakonomics už ekonómia nie je dávno iba suchopárnou vedou. V našich zemepisných šírkach však chýbala podobná publikácia, ktorá by pracovala aj s domácimi reáliami. Po dvoch knihách rozhovorov so známymi ekonómami Lukáš Kovanda napísal knihu, kde v štyridsiatich kapitolách vtipným a prístpuným spôsobom skĺbil ekonómiou s psychológiou, sociológiou či antropológiou. Veľa o jeho štýle písania…
6 ponúk
(Ponúka pred: 12 dní) Kúpiť za 4 € -
Steven D. Levitt a Stephen J. Dubner SuperFreakonomics
Po úspechu Freakonomics jej autori čakali štyri roky, než svetu predstavili voľné pokračovanie. Autori stavajú na hlavu bežné predstavy a opäť to robia zábavne, bez ohľadu na to, či sa zaoberajú tým, prečo tak klesli ceny orálneho sexu, alebo hľadajú riešenie globálneho otepľovania.
3 ponúky
(Ponúka pred: 12 dní) Kúpiť za 4 € -
John Winterson Richards Jak blafovat o vlastní firmě CZ
Tato kniha vám umožní okamžitě si osvojit všechny znalosti potřebné k tomu, abyste dosáhli úspěchu v opojném, avšak nemilosrdném světě podnikání – obzvláště, pokud jste hrdými majiteli firmy. Už si nikdy nebudete plést pojmy „poslání firmy“ a „SWOT analýza“ nebo „USP“ a „POS“. Těšte se z obdivu, jaký k vám začnou chovat nejen vaši klienti, ale i konkurenti, až vás uslyší vyjadřovat se k tématům jako jsou úspory z…
1 ponúka
(Ponúka pred: 12 dní) Kúpiť za 2 € -
Vojtěch Bednář Sociální vztahy v organizaci a jejich management CZ
Tato publikace si klade za cíl být zdrojem informací nejen pro pracovníky a manažery oddělení lidských zdrojů, ale též pro výkonný management řady firem, veřejných institucí a neziskových organizací. Jejím obsahem je popis fungování sociálních vztahů mezi lidmi – zaměstnanci, členy, spolupracovníky, zainteresovanými osobami v organizacích – a přehled nástrojů, kterými je možné tyto vztahy ovlivňovat z hlediska…
2 ponúky
(Ponúka pred: 14 dní) Kúpiť za 9 € -
Jan Pospíšil Jak na reklamu CZ
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.
2 ponúky
(Ponúka pred: 14 dní) Kúpiť za 6 €