Ahoj poličkári,
tento môj príspevok je trochu netradičný a bola by som radšej, keby som ho písať nemusela… Stala sa nám na poličke taká nemilá vec a objavila sa nám tu podvodníčka. Vytvorila si 3 profily (aspoň tak viem ja) a pridala na predaj knihy, ktoré boli zaujímavé cenovo a už ich takmer nebolo možné zohnať.
Keďže vystupovala dôveryhodne, viacerí jej poslali veľa peňazí za knihy vopred. Pri knihách je to samozrejme bežný postup, buď dobierka alebo prevod na účet vopred (alebo osobné stretnutie, ale tu veľmi riziko nehrozí). Nič sa však po platbe nedialo a slečna/pani knihy neposlala. Ani po výzvach od kupujúcich, ani po výzve od nás. Začali jej pribúdať zlé hodnotenia a kupujúci nám posielali e-maily o tom, čo sa dialo.
Spojila som dievčatá, ktoré boli oklamané medzi sebou a rozhodli sa to riešiť trestným oznámením (tie sumy naozaj nie sú zanedbateľné).
Pevne verím, že tento negatívny príbeh bude mať dobrý koniec a peniaze sa im vrátia. Každopádne, aby sa to nedialo, spísala som pre vás pár tipov, ako si dať pozor pri objednávkach.
P.S. Slečne sme samozrejme profily zablokovali.
P.S. 2 Pozor, naša pomoc pri riešení problémov sa vzťahuje len na objednávky, ktoré boli uskutočnené len v rámci Čarovnej poličky.
Ako na bezpečné objednávky
-
Vždy si pred uhradením objednávky prosím skontroluj profil predávajúceho na poličke.
V sumárnom e-maile, ktorý posielame je vždy na daného človeka link. Pozri si hodnotenia, aby si vedel, ako predávajúceho hodnotia ostatní.
-
Určite sa neboj ľudí bez hodnotení – predsa len, všetci sme niekde začínali :) - tu si však dajte pozor a knižku si napríklad dajte poslať na dobierku a po objednávke ohodnoťte predajcu. A kde nájdeš hodnotenia? https://carovnapolicka.sk/objednavky
-
Pri odosielaní zásielky je vždy dobré poslať ju aj s podacím číslom : v prípade reklamácie je možné vysledovať stav zásielky. (ide o pár centov navyše, ale ak kupujúci nemá žiadne hodnotenia, vyplatí sa to)
-
Po každej objednávke nezabudni dať hodnotenie, či už si kupujúci alebo predávajúci. Hodnotenia nám všetkým pomáhajú rozlíšiť spoľahlivých a nespoľahlivých poličkárov.
-
Ak sa ti aj napriek tomu, že si všetko urobil správne stalo to, že ťa niekto oklamal, určite nám daj vedieť na ahoj@carovnapolicka.sk. Ak bude dotyčná osoba viacerými kupujúcimi, či predajcami, zablokujeme jej účet.