Odborná literatúra (14553 ponúkaných kníh )
Máme odborné knihy do školy, na osobný rozvoj. Vzdelávania v rôznych odboroch formuje tvoj všeobecný prehľad...
-
Michal Kopecký Žena snov
Odhaľ tajomstvo neodolateľnosti Ženy snov. Staň sa ženou, po ktorej bude chlap túžiť od prvého momentu a už nikdy nebude chcieť inú. Získaj návod, ako sa stať šťastnou a spokojnou ženou s pevnými zásadami a vysokými nárokmi na svojho vysnívaného chlapa...
Kúpiť za 5 € -
Igor Bukovský Teraz to zíde
Dr. Igor Bukovský napísal a vydáva novú knihu Teraz to zíde! Kniha čítavým, vtipným a ľahko ironickým spôsobom, ale aj trpezlivo a chápavo reaguje na súčasnú záplavu diét a rôznych informácií o chudnutí a výživových doplnkoch na chudnutie. Text je rozdelený do dvoch základných línií, ktoré sa vzájomne prelínajú a dopľňajú. *Príbehy: vás prevedú tými najdôležitejšími zákutiami ľudského tela a duše, aby ste sa…
Kúpiť za 3 € -
Roland Oravský, Martin Luciak (ilustrácie) Lovci šarlatánov: Príručka zdravého rozumu
Antivaxeri. Biorezonancia. Domáce pôrody. Homeopatia. Kvantovanie. Prekyslenie. Ste prekvapení tým, s koľkými medicínskymi nezmyslami a nedôveryhodnými liečebnými postupmi sa stretávate? Potom vedzte, že ide len o špičku ľadovca...
Kúpiť za 5 € -
Matt Haig Prečo zostať nažive
Kniha Prečo zostať nažive rozpráva o tom, ako využiť náš pozemský čas. Najmä ak trpíte depresiami či úzkosťami a prichádzajú vám na um myšlienky o samovražde. V západnom svete je najvyššia miera samovražednosti vo vekovej kategórii do 35 rokov. Do tejto štatistiky zapadá aj Matt Haig, ktorý sa ešte ako dvadsiatnik ocitol na pokraji útesu s myšlienkou, že by mal skočiť. Kniha je rozprávním o tom, prečo to neurobil,…
Kúpiť za 9 € -
François Baudot Móda storočia
Až do konca 19. storočia sa ľudia obliekali podľa svojho postavenia, majetku, zamestnania. V 20. storočí sa však všetko dáva do pohybu a výzor žien i mužov sa za 100 rokov mení viac ako za celé predchádzajúce tisícročie. Kniha bohato vybavená fotografickou prílohou zachytáva chronologický vývoj svetovej módy od začiatku storočia až po súčasnosť. Všíma si, aké prúdy, štýly a trendy prevládali v jednotlivých…
Kúpiť za 26 € -
Dale Carnegie Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí
Dale Carnegie ponúka vo svojich knihách, ktoré sa stali svetovými bestsellermi, praktické návody, ktoré môžete začať používať hneď zajtra. Táto knižka hovorí o veľkom tajomstve správneho prístupu k ľuďom, ako urobiť dobrý dojem, viesť dialóg, ako si nenarobiť nepriateľov a získať si druhých na spoluprácu.
Kúpiť za 7 € -
František Gahér Logika pre každého
Od tretieho vydania tejto knihy uplynulo desať rokov. Odvtedy sa veľa zmenilo, vyšlo veľa nových kníh a štúdií z logiky a logickej sémantiky, ktoré obsahujú nové objavy z tejto oblasti. Nové reálie prinútili autora zmeniť niektoré príklady viet a výrazov, pretože pôvodné sa pochopiteľne stali zastaranými a pre niektorých študentov už nie dostatočne známymi. Niektoré vysvetlenia boli zmenené, doplnené či opravené.…
Kúpiť za 6 € -
Edgar K. Geffroy Chci nahoru CZ
Další průkopnická práce německého poradce a autora úspěšných knih (např. Klíč k prodejním úspěchům nebo Zákazník - náš protivník, nebo partner? - česky obě v nakl. Management Press) se věnuje problematice úspěchu v profesním i soukromém životě a krok za krokem provází čtenáře na cestě k jeho dosažení. Úspěch je založen na promyšleném, systematickém přístupu a kdo ho chce dosáhnout, musí se řídit určitými pravidly…
Kúpiť za 6 € -
Claude C. Hopkins Môj život v reklame & Vedecká reklama
Titul „Môj život v reklame & Vedecká reklama“ je prekladom anglického originálu knihy „My life in advertising & Scientific advertising“ od Clauda Hopkinsa. Táto 217 stranová publikácia je zložená z dvoch častí. Prvá je autobiografická a druhá obsahuje množstvo marketingových princípov overených praktickými skúsenosťami autora. Claud Hopkins je jedným z priekopníkov reklamy, ktorého myšlienkami sa dodnes inšpirujú…
Kúpiť za 19 € -
David Glover Planéta hádaniek
Vesmírnu základňu Alfa napadli mimozemšťania a len vy ju môžete zachrániť. Ak sa to nepodarí, mimozemšťania ovládnu celú planétu! Vydajte sa za dobrodružstvom, riešte úlohy súvisiace s prácou s dátami a zvíťazte nad mimozemskými robotmi. Vhodné pre čitateľov od 9 rokov.
Kúpiť za 7 € -
Ines de la Fressange Se šarmem Pařížanky CZ
Se šarmem Pařížanky je dokonalý průvodce světem francouzské elegance, typického šarmu a joie de vivre. Ines de la Fressange v něm nabízí nejen módní tipy a rady, jak se oblékat, líčit, nakupovat či bavit jako Pařížanka, ale také píše o zajímavých místech, obchůdcích, parcích, muzeích, které město na Seině před turisty tak trochu skrývá. Kniha poslouží jako inspirace nejen těm, kdo se do Paříže chystají, ale i těm,…
Kúpiť za 5 € -
Petr Agha Lidská práva v mezikulturních perspektivách
Kolektivní monografie interdisciplinárního charakteru kriticky zkoumá koncept univerzality lidských práv z pohledu práva, politologie, sociologie, historie a filozofie a zabývá se zejména problematikou postavení lidských práv ...
Kúpiť za 7 € -
Jon Elster Tmel společnosti CZ
Otázka, kterou si klade Jon Elster v této pozoruhodné knize, zní, co drží společnosti pohromadě a zabraňuje jim, aby se rozpadly v chaosu a válce. Elster analyzuje dva pojmy sociálního řádu: stálé, předpověditelné vzorce chování a kooperativní chování. Kniha zkoumá rozmanité aspekty kolektivního jednání a vyjednávání z hledisek teorie racionální volby a teorie sociálních norem. Vychází ze základního předpokladu, že…
Kúpiť za 5,50 € -
Roland Brown Motocykle snov
Najkrajšie, najdrahšie, najrýchlejšie motocykle 20. a 21. storočia. Špičkové výtvory popredných svetových návrhárov a výrobcov. Najznámejšie modely a značky. Podrobný opis, technické údaje a história každého stroja. Špeciálne zhotovené fotografie, detailné zábery techbnického i estetického riešenia a pohonných jednotiek motocyklov. Bilancia úspechov vo svetových súťažiach a pretekoch. Najznámejší jazdci v…
Kúpiť za 3,50 € -
Dianna Booher Komunikujte s jistotou - Více než 1000 rad a návodů, jak dosáhnout co nejlepšího účinku při jednání CZ
Komunikovat s jistotou znamená vědět, co a jak říci tomu pravému v tu pravou chvíli. A tohle “vědět” dnes znamená už předem několikanásobně zvýšit své šance. Vždyť obchodník, který neumí jednat s lidmi, mnohem častěji než aby vítězil, prohrává. A právě proto vznikl tento průvodce spletitými cestami lidského dorozumění. Každé jednání mezi lidmi, má-li být úspěšné, vyžaduje alespoň minimální stupeň důvěry, a tak i…
Kúpiť za 8,50 €