Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.

Odborná literatúra (14325 ponúkaných kníh )

Máme odborné knihy do školy, na osobný rozvoj. Vzdelávania v rôznych odboroch formuje tvoj všeobecný prehľad...

  • Cheryl Strayed Krásne maličkosti

    Život dokáže byť ťažký a náročný: podvedie vás milenec, stratíte člena rodiny, nezvládate platiť účty. Ale môže byť aj úžasný: práve ste zažili ten najúžasnejší sex, dostali ste prácu svojich snov, nabrali ste odvahu napísať prvý román. Sama autorka toho v živote zažila mnoho, na jednu osobu možno až priveľa – sexuálne zneužívanie, chudobu, odchod otca od rodiny, smrť matky, vlastný rozvod, samovraždu kamaráta, ale…

    Kúpiť za 3 €
  • Jitka Vysekalová Psychologie reklamy CZ

    Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se seznámí s novými směry marketingové komunikace a s příklady efektivních kampaní z posledních let, dozví se o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase a televizi, získají aktuální výsledky testování reklamy, nové údaje z…

    Kúpiť za 11 €
  • Allan Pease, Barbara Pease Proč muži neposlouchají a ženy neumí číst v mapách

    Muži a ženy jsou odlišné bytosti. Že je to v dnešní době odvážné tvrzení? Ti, kteří se vzpírají myšlence, že biologické danosti ovlivňují naše chování, tak často činí s nejlepšími úmysly, neboť chtějí oponovat...

    Kúpiť za 1 €
  • Paul Galaxy Odsúdená existovať

    V knižke Odsúdená existovaťnájde čitateľ množstvo tém z fyziky a astronómie, ktoré obsahujú viac či menej známe paradoxy a záhady, s ktorými sa v niektorých prípadoch vedci trápia už celé storočia. Autor pútavou a zábavnou formou ukazuje čitateľovi tie oblasti prírodných vied, kde momentálne končia hranice nášho poznania a cesty, ktorými sa uberá a snáď v budúcnosti sa bude uberať moderná fyzika a astronómia. Kniha…

    Kúpiť za 7 €
  • Bill O'Reilly, Martin Dugard Atentát na Ježiša - Koniec jedného príbehu

    Strhujúce rozprávanie o Ježišovom živote! Nové skutočnosti, o ktorých ste doteraz nečítali. Bezmála dvetisíc rokov odvtedy, čo rímski vojaci kruto popravili Ježiša Nazaretského, kontroverzného revolucionára, viac ako dve miliardy ľudí nasledujú jeho učenie a veria, že je Boh. Na stránkach tohto strhujúceho a faktami podloženého rozprávania o Ježišovom živote od autorov úspešného diela Atnetát na Kennedyho sa…

    Kúpiť za 5 €
  • Michal Kopecký Žena snov

    Odhaľ tajomstvo neodolateľnosti Ženy snov. Staň sa ženou, po ktorej bude chlap túžiť od prvého momentu a už nikdy nebude chcieť inú. Získaj návod, ako sa stať šťastnou a spokojnou ženou s pevnými zásadami a vysokými nárokmi na svojho vysnívaného chlapa...

    Kúpiť za 5 €
  • Igor Bukovský Teraz to zíde

    Dr. Igor Bukovský napísal a vydáva novú knihu Teraz to zíde! Kniha čítavým, vtipným a ľahko ironickým spôsobom, ale aj trpezlivo a chápavo reaguje na súčasnú záplavu diét a rôznych informácií o chudnutí a výživových doplnkoch na chudnutie. Text je rozdelený do dvoch základných línií, ktoré sa vzájomne prelínajú a dopľňajú. *Príbehy: vás prevedú tými najdôležitejšími zákutiami ľudského tela a duše, aby ste sa…

    Kúpiť za 3 €
  • Roland Oravský, Martin Luciak (ilustrácie) Lovci šarlatánov: Príručka zdravého rozumu

    Antivaxeri. Biorezonancia. Domáce pôrody. Homeopatia. Kvantovanie. Prekyslenie. Ste prekvapení tým, s koľkými medicínskymi nezmyslami a nedôveryhodnými liečebnými postupmi sa stretávate? Potom vedzte, že ide len o špičku ľadovca...

    Kúpiť za 5 €
  • Matt Haig Prečo zostať nažive

    Kniha Prečo zostať nažive rozpráva o tom, ako využiť náš pozemský čas. Najmä ak trpíte depresiami či úzkosťami a prichádzajú vám na um myšlienky o samovražde. V západnom svete je najvyššia miera samovražednosti vo vekovej kategórii do 35 rokov. Do tejto štatistiky zapadá aj Matt Haig, ktorý sa ešte ako dvadsiatnik ocitol na pokraji útesu s myšlienkou, že by mal skočiť. Kniha je rozprávním o tom, prečo to neurobil,…

    Kúpiť za 9 €
  • François Baudot Móda storočia

       Až do konca 19. storočia sa ľudia obliekali podľa svojho postavenia, majetku, zamestnania. V 20. storočí sa však všetko dáva do pohybu a výzor žien i mužov sa za 100 rokov mení viac ako za celé predchádzajúce tisícročie. Kniha bohato vybavená fotografickou prílohou zachytáva chronologický vývoj svetovej módy od začiatku storočia až po súčasnosť. Všíma si, aké prúdy, štýly a trendy prevládali v jednotlivých…

    Kúpiť za 26 €
  • Dale Carnegie Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí

    Dale Carnegie ponúka vo svojich knihách, ktoré sa stali svetovými bestsellermi, praktické návody, ktoré môžete začať používať hneď zajtra. Táto knižka hovorí o veľkom tajomstve správneho prístupu k ľuďom, ako urobiť dobrý dojem, viesť dialóg, ako si nenarobiť nepriateľov a získať si druhých na spoluprácu.

    Kúpiť za 7 €
  • František Gahér Logika pre každého

    Od tretieho vydania tejto knihy uplynulo desať rokov. Odvtedy sa veľa zmenilo, vyšlo veľa nových kníh a štúdií z logiky a logickej sémantiky, ktoré obsahujú nové objavy z tejto oblasti. Nové reálie prinútili autora zmeniť niektoré príklady viet a výrazov, pretože pôvodné sa pochopiteľne stali zastaranými a pre niektorých študentov už nie dostatočne známymi. Niektoré vysvetlenia boli zmenené, doplnené či opravené.…

    Kúpiť za 6 €
  • Edgar K. Geffroy Chci nahoru CZ

       Další průkopnická práce německého poradce a autora úspěšných knih (např. Klíč k prodejním úspěchům nebo Zákazník - náš protivník, nebo partner? - česky obě v nakl. Management Press) se věnuje problematice úspěchu v profesním i soukromém životě a krok za krokem provází čtenáře na cestě k jeho dosažení. Úspěch je založen na promyšleném, systematickém přístupu a kdo ho chce dosáhnout, musí se řídit určitými pravidly…

    Kúpiť za 6 €
  • Claude C. Hopkins Môj život v reklame & Vedecká reklama

    Titul „Môj život v reklame & Vedecká reklama“ je prekladom anglického originálu knihy „My life in advertising & Scientific advertising“ od Clauda Hopkinsa. Táto 217 stranová publikácia je zložená z dvoch častí. Prvá je autobiografická a druhá obsahuje množstvo marketingových princípov overených praktickými skúsenosťami autora. Claud Hopkins je jedným z priekopníkov reklamy, ktorého myšlienkami sa dodnes inšpirujú…

    Kúpiť za 19 €
  • David Glover Planéta hádaniek

    Vesmírnu základňu Alfa napadli mimozemšťania a len vy ju môžete zachrániť. Ak sa to nepodarí, mimozemšťania ovládnu celú planétu! Vydajte sa za dobrodružstvom, riešte úlohy súvisiace s prácou s dátami a zvíťazte nad mimozemskými robotmi. Vhodné pre čitateľov od 9 rokov.

    Kúpiť za 7 €
  • Ines de la Fressange Se šarmem Pařížanky CZ

    Se šarmem Pařížanky je dokonalý průvodce světem francouzské elegance, typického šarmu a joie de vivre. Ines de la Fressange v něm nabízí nejen módní tipy a rady, jak se oblékat, líčit, nakupovat či bavit jako Pařížanka, ale také píše o zajímavých místech, obchůdcích, parcích, muzeích, které město na Seině před turisty tak trochu skrývá. Kniha poslouží jako inspirace nejen těm, kdo se do Paříže chystají, ale i těm,…

    Kúpiť za 5 €
  • Petr Agha Lidská práva v mezikulturních perspektivách

    Kolektivní monografie interdisciplinárního charakteru kriticky zkoumá koncept univerzality lidských práv z pohledu práva, politologie, sociologie, historie a filozofie a zabývá se zejména problematikou postavení lidských práv ...

    Kúpiť za 7 €