Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.

Odborná literatúra (65236 kníh v kategórii )

Máme odborné knihy do školy, na osobný rozvoj. Vzdelávania v rôznych odboroch formuje tvoj všeobecný prehľad...

  • Elena Šúbertová Podnikanie v malých a stredných podnikoch

    Kolektív autorov sa skladá z pedagógov, ktorí pôsobia v predmete Podnikanie v malých a stredných podnikoch na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Publikácia uvádza najnovšie informácie a ich praktickú aplikáciu z oblasti malého a stredného podnikania v Slovenskej republike k 31.12.2010. Súčasne sú uvedené aj ďalšie poznatky z oblasti riešenia teoretických a praktických problémov pri…

    Detail
  • Jana Kučerová, Ľudmila Šmardová Podnikanie v cestovnom ruchu

    Ide o prvú publikáciu na slovenskom knižnom trhu zameranú na problematiku podnikania v cestovnom ruchu. Jej cieľom je sprostredkovať súčasným a budúcim podnikateľom v cestovnom ruchu, ale aj študentom a pedagógom vzdelávacích inštitúcií základné poznatky týkajúce sa procesu podnikania v cestovnom ruchu. Obsah publikácie je zameraný na podstatu a osobitosti podnikania a podnikateľské prostredie v cestovnom ruchu,…

    Detail
  • Milan Paprčka, Marcel Pavlík Podnikanie s hlavou v oblakoch

    V knihe Milana Paprčku nájdete praktické, okamžite použiteľné rady a postupy pre každého začínajúceho aj skúseného podnikateľa. Na jej stránkach sa dozviete: Ako na začiatku zvoliť oblasť, predmet a produkt podnikania tak, aby mohla...

    Detail
  • Alena Pauličková Podnikanie malých firiem v Slovenskej republike po vstupe do Európskej únie

    Cieľom publikácie je pripraviť podnikateľské subjekty, aby zákonným spôsobom uplatňovali svoje právo v každodennom živote. Aj po vstupe Slovenskej republiky do Európskej únie úspešné podnikanie môže výrazným spôsobom ovplyvniť práve neznalosť právnych noriem, ich nesprávnu aplikáciu alebo podcenenie možností daných právnym poriadkom zmluvných strán, ktoré umožňujú odchýliť sa od konkrétnych ustanovení právnych…

    Detail
  • Tatjana Pecháčová, Ján Mintál Podnikanie fyzických osôb - 33 otázok a odpovedí

    Publikácia je určená pre podnikateľov – fyzické osoby, či už živnostníkov alebo inésamostatne zárobkovo činné osoby. V publikácii nájdete odpovede renomovaných autorov na otázky z oblastí akodaňovo uznateľné výdavky v účtovníctve podnikateľov fyzických osôb, daňové priznanie fyzických osôb,daň z pridanej hodnoty, odvody, jednoduché účtovníctvo fyzických osôb. Autory titulu sú Ing. TatjanaPecháčová, Ing. Ján Mintál…

    Detail
  • Ľubomíra Strážovská, Helena Strážovská, Monika Krošláková Podnikanie formou rodinných podnikov

    S rozvojom podnikateľského procesu na Slovensku nastáva čas analyzovať a hodnotiť stanoviská malých a stredných podnikateľov v súvislosti s dvoma významnými predelmi v hospodárskom živote. Jedným z nich bol vstup Slovenska do Európskej únie v roku 2004. Rad nových súvislostí a vzťahov nastal v súvislosti s potrebou podriadiť sa postupným zmenám v oblasti legislatívy. Z hľadiska malých a stredných podnikateľov bolo…

    Detail
  • Milan Bednár Podnikanie cez internet II + CD

    Napadla vám niekedy myšlienka otvorenia vlastného internetového obchodu? Určite áno a možno aj internetový obchod prevádzkujete. Predaj tovaru cez internet prostredníctvom internetového obchodu nie je jednoduchý a skrýva sa za tým viac, ako len otvorenie, predaj a zisk z predaja. Kniha vás prevedie kompletnou problematikou podnikania cez internet prostredníctvom internetového obchodu a to od založenia živnosti cez…

    Detail
  • Milan Bednár Podnikanie cez internet

    Táto kniha Vás prevedie cestou podnikania cez internet prostredníctvom internetového obchodu a to od založenia živnosti cez výber obchodu, webového priestoru, legislatívy až po optimalizáciu internetového obchodu pre vyhľadávač Google. V knihe sa autor zameriava na problematiku a najčastejšie otázky zákazníkov, ktorí prejavili záujem o založenie internetového obchodu. Okrem potrebných živností Vás autor prevedie…

    Detail
  • Sládek Podnikanie a štandardy v pohostinstve a hoteliérstve

     Z obsahu:Trh cestovného ruchuSlužby v cestovnom ruchuPodniky a inštitúcie cestovného ruchu ...

    Detail
  • Jozef Papula Podnikanie a podnikateľské myslenie II.

    V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s predstihom a myslenia na vytváranie pozícií, ktoré môžu priviesť podniky k úspechu v budúcnosti. Pri spracovaní publikácie využili autori poznatky a skúsenosti z viacročnej pedagogickej i vedeckovýskumnej činnosti, z vedomostí nadobudnutých prostredníctvom diskusií s podnikateľmi a zástupcami…

    Detail
  • Jozef Papula Podnikanie a podnikateľské myslenie I.

    Hlavným cieľom monografie je prijateľným, ale najmä inšpiratívnym spôsobom preniknúť do podstaty podnikania, odhaliť základné faktory, ktoré podnikanie ovplyvňujú, a naznačiť cesty, ako možno podnikanie zdokonaľovať a naplno rozvinúť jeho schopnosti, aby sa stalo základnou hybnou silou ekonomiky i spoločenského rozvoja. Zameriava sa na skúmanie podstaty podnikania a hľadanie odpovedí na otázky: Prečo podnikáme?, Kto…

    Detail
  • Jozef Papula, Emília Papulová, Ján Papula, Zuzana Papulová Podnikanie a manažment

    V predkladanej publikácii sa autorský kolektív venuje podnikaniu a manažmentu súčasne, ale navyše k nim pripájajú i pohľady ekonómie, psychológie, sociológie, práva či filozofie. Cieľom autorov je poukázať na spoločné korene, ale i špecifiká a podstatu podnikania a manažmentu, na ich doterajší vývoj, ale i vzájomné súvislosti vývoja týchto, na prvý pohľad samostatných a nezávislých disciplín, a súčasne poukázať na…

    Detail
  • Renáta Ježková, Jiří Ježek Podnikanie a jeho komunálna a regionálna podpora

    Cieľom tejto monografie je kritická reflexia poznatkov o rozvoji malého a stredného podnikania (s dôrazom na Slovenskú, resp. Českú republiku), a to z podnikovo-hospodárskej, národohospodárskej a regionálno-ekonomickej perspektívy. Vychádza nielen zo štúdia dostupnej slovenskej, českej a zahraničnej literatúry, ale predovšetkým zhŕňa empirické výskumy uskutočnené v rokoch 2007-2010 v rámci riešenia projektov…

    Detail
  • John Vanhara Podnikání v USA CZ

    Kniha Johna Vanharu - podnikateľa a autora kultového blogu o podnikaní. John Vanhara je známy český biznismen podnikajúci v Spojených Štátoch Amerických. Verejnosť ho pozná predovšetkým vďaka jeho blogu , kde už od roku 2005 popisuje svoje skúsenosti s podnikaním v Amerike a poskytuje rady začínajúcim podnikateľom. Hodnota jeho firiem sa meria v miliónoch dolárov a John je dnes prakticky finančne nezávislý. Aj tak…

    Detail
  • Jan Kyncl Podnikání v silniční dopravě CZ

    Publikace podává přehled také v jednotlivých druzích těchto doprav (mezinárodní, vnitrostátní, pravidelná osobní doprava apod.) V příloze autor uvádí přehled právních předpisů, včetně příkladů mezinárodních smluv.

    Detail
  • Tom Hodgkinson Podnikání pro bohémy

    Užívejte si a přitom vydělávejte peníze! Tom Hodgkinson se naučil, jak podnikat, a to zrovna nikoli tím nejjednodušším způsobem, ale na základě pracně získané vlastní zkušenosti. Ze čtyřhodinového pracovního nasazení, kdy se jako spisovatel na volné noze živil psaním knih, se vrhl do podnikání, které obnášelo čtrnáct hodin dřiny denně: provozoval knihkupectví, kavárnu a organizoval vzdělávací kurzy. Z tohoto…

    Detail
  • Tom Hodgkinson Podnikání pro bohémy CZ

    Užívejte si a přitom vydělávejte peníze! Tom Hodgkinson se naučil, jak podnikat, a to zrovna nikoli tím nejjednodušším způsobem, ale na základě pracně získané vlastní zkušenosti. Ze čtyřhodinového pracovního nasazení, kdy se jako spisovatel na volné noze živil psaním knih, se vrhl do podnikání, které obnášelo čtrnáct hodin dřiny denně: provozoval knihkupectví, kavárnu a organizoval vzdělávací kurzy. Z tohoto…

    Detail
  • John C. Parkin Podnikání podle Amazon.com CZ

    Kniha opisuje cestu, ktorú prešla od svojho vzniku až dodnes Amazon.com – jedna z najnavštevovanejších internetových stránok na svete. V rámci zaujímavého rozprávania vychádzajú na povrch dôležité a všeobecne platné tajomstvá úspechu.

    Detail
  • Zdeněk Steiner Podnikání na Amazonu CZ

    V knize najdete podrobný návod, jak začít podnikat s fyzickými produkty pod vlastní značkou na Amazonu. Celkem deset kapitol popisuje tento byznys model od úplného začátku, až po prodej zaběhnuté firmy a dosažení finanční svobody. Kromě konkrétních strategií, jak vybrat vhodný produkt, najít dodavatele, nebo jak realizovat vlastní značku, se také dozvíte, jak při tomto podnikání přemýšlet a jaké principy rozhodují o…

    Detail
  • Šárka Zapletalová Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích CZ

    Liberalizace trhu a rozsáhlá regionální ekonomická integrace ve světě otevřela malým a středním podnikům dveře na mezinárodní trhy. Do mezinárodního podnikatelského dění se zapojuje stále více malých a středních podniků. Podniky, které se rozhodnou zapojit do mezinárodního podnikání, si musí být vědomy nejen podnikatelských příležitostí, ale i rizik, se kterými je mezinárodní podnikání spojeno. Rozhodnutí o vstupu…

    Detail
  • Jaromír Veber, Jitka Srpová Podnikání malé a střední firmy CZ

    Druhé, aktualizované a rozšířené vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast daní, pojištění, účetnictví, pracovních vztahů apod. Dále jsou v knize doplněny programy podpory malého a středního podnikání,…

    Detail
  • Jaromír Veber, Jitka Srpová Podnikání malé a střední firmy CZ

    Majitelé a manažeři vznikajících i již zavedených firem v knize najdou všechny nezbytné informace o ekonomice a řízení firmy. Autoři uvádějí praktické důsledky vstupu ČR do EU, vysvětlují, jak vést personální agendu, účetnictví a výkaznictví, k čemu je podnikatelský plán nebo jak využít podpůrné programy státu a EU. Vedoucím autorského kolektivu je vedoucí katedry podnikového managementu Vysoké školy ekonomické v…

    Detail
  • Jaromír Veber, Jitka Srpová Podnikání malé a střední firmy CZ

    Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast pracovních a smluvních vztahů, dále jsou v knize aktualizovány programy podpory malého a středního podnikání, nově připravena…

    Detail