Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu
1x
Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu Book: Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu
3 stars - 1
Publikácia sa zaoberá aktuálnou a spoločensky významnou problematikou kvality školy. Rozdelená je do dvoch komplexných celkov s ôsmimi kapitolami a obsiahlym literárnym prehľadom. Prvý celok je zameraný na históriu a všeobecné zásady manažérstva kvality, ktorý podáva ucelený obraz o potrebách spoločnosti a vzťahu ľudstva ku kvalite. Druhý komplexný celok je zameraný na kvalitu školy. Študenti i odborná verejnosť tu majú možnosť získať vedomosti o hlavných oblastiach riadenia školy ako takej, o procesoch výučby a pod. Pomerne rozsiahla časť je venovaná psychologicko-pedagogickým aspektom, ktoré sa týkajú osobnosti učiteľa, požiadaviek na jeho zručnosti a kompetencie.
  1. Odborná literatúra

Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu

Roman Hrmo , Katarína Krpálková-Krelová

Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu

Roman Hrmo , Katarína Krpálková-Krelová

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: STU
  • ISBN: 9788022732499
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Publikácia sa zaoberá aktuálnou a spoločensky významnou problematikou kvality školy. Rozdelená je do dvoch komplexných celkov s ôsmimi kapitolami a obsiahlym literárnym prehľadom. Prvý celok je zameraný na históriu a všeobecné zásady manažérstva kvality, ktorý podáva ucelený obraz o potrebách spoločnosti a vzťahu ľudstva ku kvalite. Druhý komplexný celok je zameraný na kvalitu školy. Študenti i odborná verejnosť tu majú možnosť získať vedomosti o hlavných oblastiach riadenia školy ako takej, o procesoch výučby a pod. Pomerne rozsiahla časť je venovaná psychologicko-pedagogickým aspektom, ktoré sa týkajú osobnosti učiteľa, požiadaviek na jeho zručnosti a kompetencie.

Našli ste chybu?