Základy marketingu
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 224
- Rok vydania: 2007
Základy marketingu
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 224
- Rok vydania: 2007
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne túto knihu ponúka 5 čitateľov
horvathkristina, lya, simonastredanska, evaboledovic, martinaema
Chcem tiež predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných častí: základné pojmy marketingu a tvorba marketingovej koncepcie, strategické a marketingové plánovanie, marketingové prostredie a marketingový informačný systém, segmentáciu trhu a analýza nákupného správania, nástroje marketingového mixu. Publikácia by mala osloviť študentov, ktorí sa na profesionálnu marketingovú dráhu pripravujú, manažérov, ktorí profesiu už vykonávajú, ako aj všetkých podnikových zamestnancov, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti z oblasti marketingových aktivít.
Našli ste chybu?