Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Zag EN
1x
Zag EN Book: Zag EN
4 stars - 1
Cena: 20,00 €
When everybody zigs, zag, says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear whiteboard overview style of the author’s first book, The Brand Gap, but drills deeper into the question of how brands can harness the power of differentiation. The author argues that in an extremely cluttered marketplace, traditional differentiation is no longer enough—today companies need “radical differentiation” to create lasting value for their shareholders and customers.
  1. Knižky v cudzom jazyku

Zag EN

Marty Neumeier

Zag EN

Marty Neumeier

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne túto knihu ponúka 1 čitateľ

peter.rosko

peter.rosko (Galanta 1) Stav: Prečítaná knižka 20,00 € Pridať do košíka
Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem tiež predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Pearson
  • ISBN: 9780321426772
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

When everybody zigs, zag, says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear whiteboard overview style of the author’s first book, The Brand Gap, but drills deeper into the question of how brands can harness the power of differentiation. The author argues that in an extremely cluttered marketplace, traditional differentiation is no longer enough—today companies need “radical differentiation” to create lasting value for their shareholders and customers.

Našli ste chybu?