Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Slovníky a učebnice
- Počet strán: 178
- Rok vydania: 2012
Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Slovníky a učebnice
- Počet strán: 178
- Rok vydania: 2012
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Marketing bol donedávna spájaný s koncepciou ziskovosti a konkurencieschopnosti. V posledných rokoch sa však uplatňuje aj v organizáciách, ktoré nedosahujú zisk, ako napr. kultúrne a vzdelávacie inštitúcie, politické strany, dobrovoľné alebo charitatívne organizácie, ale aj pri propagovaní ľudí a ich názorov, udalostí a miest. Dôvodom je predovšetkým tlak na efektívnejšie využívanie verejných zdrojov, ako aj narastajúca konkurencia. Koncepcia marketingu územia ovplyvňuje tak názory na miesto pobytu, priemyselné a obchodné zóny, územie, cestovný ruch a územný imidž. Predložený vysokoškolský učebný text, slúži ako študijný materiál ponúkajúci základy marketingu aplikovaného pre oblasť služieb a pre oblasť teritória: je určený predovšetkým pre študentov voliteľných predmetov na Fakulte verejnej správy.
Našli ste chybu?