Vplyv
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 266
- Rok vydania: 2014
Vplyv
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 266
- Rok vydania: 2014
Na túto knihu čaká momentálne 5 čitateľov
januska1511, peter.rosko, luckaperzelova, janka869, stvrteckadana
Aktuálne túto knihu ponúkaju 3 čitatelia
peter.rosko, Majka2904, nmoncsi37
Chcem tiež predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie. Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.
Našli ste chybu?