Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Vplyv
1x
Vplyv Book: Vplyv
3 stars - 1
Cena: Zadarmo
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie. Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.
  1. Odborná literatúra

Vplyv

Robert B. Cialdini

Vplyv

Robert B. Cialdini

Na túto knihu čaká momentálne 5 čitateľov

januska1511, peter.rosko, luckaperzelova, janka869, stvrteckadana

Aktuálne túto knihu ponúkaju 3 čitatelia

peter.rosko, Majka2904, nmoncsi37

Pridať do košíka
Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem tiež predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Eastone Books
  • ISBN: 9788081092596
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie. Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.

Našli ste chybu?