Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Úvod do mikroekonómie
1x
Úvod do mikroekonómie Book: Úvod do mikroekonómie
4 stars - 1
OBSAH: 1. Predpoklady 2. Ponuka a dopyt 2.1. Strana dopytu (zákazníci - kupujúci) 2.2. Strana ponuky (predávajúci, firmy) 2.3. Rovnováha trhu 2.4. Komparatívna statická analýza 3. Teória spotrebiteľa 3.1. Preferencie spotrebiteľov 3.2. Rozpočtové obmedzenie 3.3. Voľba optimálneho spotrebného koša– spotrebiteľské optimum 3.4. Reakcia rozpočtového optima na zmeny dôchodku a cien 3.5. Niekoľko príkladov uplatnenia teórie rozpočtu 3.6. Spotrebiteľská renta 3.7. Matematická analýza rozpočtového optima 3.7. Rozhodnutie spotreba – úspory alebomedzičasové rozhodnutie 3.8. Ponuka práce spotrebiteľa: rozhodnutie príjem – voľný čas 4. Rozhodovanie za neistoty 4.1. Určenie optimálnej poistnej ochrany 4.2. Poistné trhy pri „adverznom výbere“ 4.3. Trhy s aktívami 5. Teória firmy 5.1. Firmy a technológia 5.2. Výroba a náklady 5.3. Matematická analýza problému minimalizácie nákladov 6. Dokonalá konkurencia 6.1. Maximalizácia zisku na trhu s dokonalou konkurenciou 6.2. Renta výrobcov 6.3. Krátkodobá rovnováha trhu 6.4. Dlhodobá rovnováha trhu dokonalej konkurencie 6.5. Rovnováha na trhoch vstupov v prípade dokonalej konkurencie 6.6. Vlastnosti blahobytu rovnováhy pri dokonalej konkurencii 7. Monopol a monopolistická konkurencia 7.1. Maximalizácia zisku v prípade monopolu 7.2. Vlastnosti blahobytu monopolu, resp. monopolistickej konkurencie 7.3. Prirodzený monopol 7.4. Dlhodobá maximalizácia zisku v monopolistickej konkurencii 7.5. Monopolista s dvoma výrobnými podnikmi 7.6. Monopolista vyrábajúci viacero tovarov 7.7. Reklama 7.8. Produktová diferenciácia 7.9. Cenová diskriminácia 7.10. Duálne tarify (dvojčlenná sadzba) 7.11. Balíčky produktov 7.12. Predchádzajúce a následné monopoly 7.13. Trh výrobných faktorov pri nedokonalej konkurencii 8. Teória oligopolu 8.1. Simultánne určenie množstva produkcie – Cournotov model 8.2. Simultánne určenie ceny – Bertrandov model 8.3. Množstevné vodcovstvo – Stackelbergov model 8.4. Cenové vodcovstvo 8.5. Koluzívny oligopol 8.6. Ďalšie modely oligopolu
  1. Odborná literatúra

Úvod do mikroekonómie

Alfred Stiassny

Úvod do mikroekonómie

Alfred Stiassny

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

OBSAH: 1. Predpoklady 2. Ponuka a dopyt 2.1. Strana dopytu (zákazníci - kupujúci) 2.2. Strana ponuky (predávajúci, firmy) 2.3. Rovnováha trhu 2.4. Komparatívna statická analýza 3. Teória spotrebiteľa 3.1. Preferencie spotrebiteľov 3.2. Rozpočtové obmedzenie 3.3. Voľba optimálneho spotrebného koša– spotrebiteľské optimum 3.4. Reakcia rozpočtového optima na zmeny dôchodku a cien 3.5. Niekoľko príkladov uplatnenia teórie rozpočtu 3.6. Spotrebiteľská renta 3.7. Matematická analýza rozpočtového optima 3.7. Rozhodnutie spotreba – úspory alebomedzičasové rozhodnutie 3.8. Ponuka práce spotrebiteľa: rozhodnutie príjem – voľný čas 4. Rozhodovanie za neistoty 4.1. Určenie optimálnej poistnej ochrany 4.2. Poistné trhy pri „adverznom výbere“ 4.3. Trhy s aktívami 5. Teória firmy 5.1. Firmy a technológia 5.2. Výroba a náklady 5.3. Matematická analýza problému minimalizácie nákladov 6. Dokonalá konkurencia 6.1. Maximalizácia zisku na trhu s dokonalou konkurenciou 6.2. Renta výrobcov 6.3. Krátkodobá rovnováha trhu 6.4. Dlhodobá rovnováha trhu dokonalej konkurencie 6.5. Rovnováha na trhoch vstupov v prípade dokonalej konkurencie 6.6. Vlastnosti blahobytu rovnováhy pri dokonalej konkurencii 7. Monopol a monopolistická konkurencia 7.1. Maximalizácia zisku v prípade monopolu 7.2. Vlastnosti blahobytu monopolu, resp. monopolistickej konkurencie 7.3. Prirodzený monopol 7.4. Dlhodobá maximalizácia zisku v monopolistickej konkurencii 7.5. Monopolista s dvoma výrobnými podnikmi 7.6. Monopolista vyrábajúci viacero tovarov 7.7. Reklama 7.8. Produktová diferenciácia 7.9. Cenová diskriminácia 7.10. Duálne tarify (dvojčlenná sadzba) 7.11. Balíčky produktov 7.12. Predchádzajúce a následné monopoly 7.13. Trh výrobných faktorov pri nedokonalej konkurencii 8. Teória oligopolu 8.1. Simultánne určenie množstva produkcie – Cournotov model 8.2. Simultánne určenie ceny – Bertrandov model 8.3. Množstevné vodcovstvo – Stackelbergov model 8.4. Cenové vodcovstvo 8.5. Koluzívny oligopol 8.6. Ďalšie modely oligopolu

Našli ste chybu?