Úspešná lekáreň
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 890
- Rok vydania: 2013
Úspešná lekáreň
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 890
- Rok vydania: 2013
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Pri tvorbe publikácie akceptoval vydavateľ reálne potreby lekárnikov z praxe. Úlohou publikácie je pomôcť vám v dobe hekticky sa meniacich predpisov a nariadení a ozrejmiť mnoho vecí, ktoré sa každodenne objavujú. Nájdete v nej kompletné znenia legislatívnych predpisov ovplyvňujúcich každodennú činnosť lekárne aj s komentárom, ekonomické poradenstvo, riešenia pracovnoprávnych otázok, rady a tipy na odstránenie problémov vo vašej lekárni, marketingové poradenstvo pre úspešnú lekáreň a v neposlednom rade aj informácie týkajúce sa vzdelávania. Publikácia je členená do ôsmich kapitol. Prvou je je Čitateľský servis, v ktorom nájdete upozornenia na každú horúcu novinku, aktuálny legislatívny prehľad, odpovede na Vaše otázky, adresár s dôležitými kontaktmi a prehľad vzdelávacích podujatí na najbližšie obdobie.Druhou kapitolou je Lekáreň a legislatíva, kde okrem komentárov k najdôležitejším legislatívnym zmenám a právnym predpisom nájdete aj otázky týkajúce sa obchodnoprávnej, občianskoprávnej, pracovnoprávnej a trestnoprávnej problematiky.Tretia kapitola – Prevádzka lekárne – vás upozorní na povinnú dokumentáciu, povinné vybavenie lekárne, vaše povinnosti ako poskytovateľa lekárenskej starostlivosti a rozoberie vybrané problémy z každodennej praxe.V štvrtej časti Pracovnoprávne vzťahy nájdete všetko, čo súvisí s pracovnoprávnou legislatívou, prijímaním a uvoľňovaním zamestnancov, pracovným procesom, komunikáciou so zamestnancami a pod.Piata kapitola sa venuje Ekonomike lekárne, či už z pohľadu možností jej financovania zo strany zdravotníckych poisťovní, ako aj z pohľadu riešenia vybraných ekonomických problémov v lekárni.Šiesta kapitola Zákazník sa venuje zákazníkovi, kde rozoberieme povinnosti lekárnika voči zákazníkom, ochranu osobných údajov, povinnosti a práva zákazníka.Siedma kapitola je venovaná marketingu a komunikácii, kde nájdete zaujímavé informácie, či už o vplyve prostredia na úspech lekárne, vernostnom systéme, efektívnej komunikácii s pacientom, alebo možnostiach reklamy.Záverečná, ôsma, kapitola rozoberá problematiku, ktorá sa týka výlučne vás ako lekárnika (vzdelávanie, etika, e-Healt) .Autorský kolektív: RNDr. Jozef Slaný, CSc., Odbor farmácie MZSR, BratislavaMgr. Viera Astalošová, ŠÚKL, KL 4 v Žiline
Našli ste chybu?