Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Uplatnenie princípov a hodnôt etiky sociálnych dôsledkov v učiteľskej etike
1x
Uplatnenie princípov a hodnôt etiky sociálnych dôsledkov v učiteľskej etike Book: Uplatnenie princípov a hodnôt etiky sociálnych dôsledkov v učiteľskej etike
4 stars - 1
Postavenie učiteľa na Slovensku sa menilo vždy v závislosti od spoločenského zriadenia, v ktorom vykonával svoje povolanie. Staršia generácia učiteľov si určite spomína, že v druhej polovici 20. storočia až do roku 1989 sa jasne dostával do popredia ideologický, politický a svetonázorový moment vo formulovaní nárokov na učiteľské povolanie v daných spoločenských pomeroch. Pri plnení výchovno-vzdelávacích činností pripadala najdôležitejšia úloha práve učiteľovi. Jeho odborné, politické aj morálne kvality mali byť zárukou, že deti a mládež budú vychovávať a pripravovať na život v duchu marxisticko-leninského svetonázoru, socialistickej morálky, socialistického vlastenectva a proletárskeho internacionalizmu. K primárnym požiadavkám teda patrilo naučiť žiakov uvažovať, myslieť, posudzovať, správne vyjadrovať vlastné myšlienky, no prvoradé bolo nezabúdať na politické, ideologické a svetonázorové uvedomenie, čo patrilo k neoddeliteľnej súčasti aj v školstve.
  1. Odborná literatúra

Uplatnenie princípov a hodnôt etiky sociálnych dôsledkov v učiteľskej etike

Marta Gluchmanová

Uplatnenie princípov a hodnôt etiky sociálnych dôsledkov v učiteľskej etike

Marta Gluchmanová

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Postavenie učiteľa na Slovensku sa menilo vždy v závislosti od spoločenského zriadenia, v ktorom vykonával svoje povolanie. Staršia generácia učiteľov si určite spomína, že v druhej polovici 20. storočia až do roku 1989 sa jasne dostával do popredia ideologický, politický a svetonázorový moment vo formulovaní nárokov na učiteľské povolanie v daných spoločenských pomeroch. Pri plnení výchovno-vzdelávacích činností pripadala najdôležitejšia úloha práve učiteľovi. Jeho odborné, politické aj morálne kvality mali byť zárukou, že deti a mládež budú vychovávať a pripravovať na život v duchu marxisticko-leninského svetonázoru, socialistickej morálky, socialistického vlastenectva a proletárskeho internacionalizmu. K primárnym požiadavkám teda patrilo naučiť žiakov uvažovať, myslieť, posudzovať, správne vyjadrovať vlastné myšlienky, no prvoradé bolo nezabúdať na politické, ideologické a svetonázorové uvedomenie, čo patrilo k neoddeliteľnej súčasti aj v školstve.

Našli ste chybu?