Uncommon Service EN
- Jazyk: anglický
- Žáner: Knižky v cudzom jazyku
- Počet strán: 272
- Rok vydania: 2012
Uncommon Service EN
- Jazyk: anglický
- Žáner: Knižky v cudzom jazyku
- Počet strán: 272
- Rok vydania: 2012
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Most companies treat service as a low-priority business operation, keeping it out of the spotlight until a customer complains. Then service gets to make a brief appearance for as long as it takes to calm the customer down and fix whatever foul-up jeopardized the relationship. In Uncommon Service, Frances Frei and Anne Morriss show how, in a volatile economy where the old rules of strategic advantage no longer hold true, service must become a competitive weapon, not a damage-control function. That means weaving service tightly into every core decision your company makes.
Našli ste chybu?