Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 7. až 9. ročníka základných škôl a gymnázií s osemročným štúdiom
1x
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 7. až 9. ročníka základných škôl a gymnázií s osemročným štúdiom Book: Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 7. až 9. ročníka základných škôl a gymnázií s osemročným štúdiom
4 stars - 1
Čitateľská gramotnosť nie je jednoduchá schopnosť plynulo a rýchlo čítať, je to spôsobilosť porozumieť písanému textu a využívať ho na ďalšie vzdelávanie a na vlastné ciele. Rôzne testovania preukazujú, že čitateľská gramotnosť je na slovenských školách na nepostačujúcej úrovni a stále sa zhoršuje. Publikácie pomáhajú preklenúť priepasť medzi starou školskou metódou memorovania a novou, založenou na samostatnej práci žiakov s textom. Sú v súlade s učebnými osnovami, uplatňujú sa v nich medzipredmetové vzťahy - obsahujú texty z rôznych odborov /biológia, dejepis, geografia, fyzika, chémia.../. Význam publikácií spočíva najmä v tom, že prichádzajú na trh v čase, keď nie sú k dispozícii žiadne učebné pomôcky na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov základných škôl.
  1. Slovníky a učebnice

Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 7. až 9. ročníka základných škôl a gymnázií s osemročným štúdiom

Renáta Somorová

Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 7. až 9. ročníka základných škôl a gymnázií s osemročným štúdiom

Renáta Somorová

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Príroda
  • ISBN: 9788007019447
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Čitateľská gramotnosť nie je jednoduchá schopnosť plynulo a rýchlo čítať, je to spôsobilosť porozumieť písanému textu a využívať ho na ďalšie vzdelávanie a na vlastné ciele. Rôzne testovania preukazujú, že čitateľská gramotnosť je na slovenských školách na nepostačujúcej úrovni a stále sa zhoršuje. Publikácie pomáhajú preklenúť priepasť medzi starou školskou metódou memorovania a novou, založenou na samostatnej práci žiakov s textom. Sú v súlade s učebnými osnovami, uplatňujú sa v nich medzipredmetové vzťahy - obsahujú texty z rôznych odborov /biológia, dejepis, geografia, fyzika, chémia.../. Význam publikácií spočíva najmä v tom, že prichádzajú na trh v čase, keď nie sú k dispozícii žiadne učebné pomôcky na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov základných škôl.

Našli ste chybu?